شنبه ۰۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۷۵۱
چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۹:۲۰

فکرشهر: مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان از اختصاص ۱۱.۵ میلیارد تومان به طرح‌های عمرانی روستایی تنگستان خبر داد و گفت: سال قبل ۳۶ میلیارد تومان در اجرا ۳۱ پروژه روستایی در تنگستان هزینه شد.

به گزارش فکرشهر، صادق دارایی در گفت وگو با خبرنگار تسنیم در تنگستان با اشاره به طرح نهضت ملی مسکن اظهار داشت: نهضت ملی مسکن در تنگستان در ۴ فاز برای ساخت ۹۰ واحد مسکونی در شهر اهرم اجرایی شد که سال قبل ۴۰ واحد آن افتتاح و تحویل شد. ۵۰ واحد مسکونی دیگر پیشرفت ۸۰ درصدی دارد و تا هفته دولت امسال تکمیل و تحویل متقاضیان می‌شود.

وی به طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی اشاره کرد و گفت: سهمیه تنگستان در این طرح یک‌هزار و ۵۸۶ واحد مسکونی است که تاکنون برای ساخت یک‌هزار و ۲۳۴ واحد آن منجر به قرارداد با بانک‌های عامل شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان با اشاره به افزایش ۴ هزار واحد مسکونی دیگر در قالب طرح ویژه بهسازی مسکن روستایی استان بوشهر خاطرنشان کرد: از این تعداد ۷۰۰ سهمیه به تنگستان اختصاص یافته که در انتظار ابلاغ این سهمیه هستیم.

وی صدور اسناد مالکیت واحد‌های مسکونی شهری و روستایی تنگستان را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: سال قبل ۵۰۰ سند روستایی و ۱۰۰ سند شهری در تنگستان صادر و تحویل و امسال هم تاکنون ۱۱۵ سند مسکن روستایی صادر و تحویل متقاضیان شده است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان واگذاری زمین مسکونی را از دیگر برنامه‌ها دانست و تصریح کرد: سال قبل ۴۶ قطعه زمین مسکونی و امسال هم تاکنون ۳۴ قطعه زمین به متقاضیان در تنگستان واگذار شده است.

دارایی از اجرای ۹ طرح عمرانی در روستا‌های تنگستان خبر داد و تصریح کرد: برای این طرح‌ها ۱۱۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اختصاص یافته است.

وی اعتبار یادشده را از محل تملک دارایی استانی دانست و اضافه کرد: زمین چمن مصنوعی، دیوار حفاظتی، بهسازی معابر، موج شکن حفاظت ساحلی و ۲ دهانه پل از جمله این طرح‌ها است.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی تنگستان بیان کرد: سال قبل هم برای ۳۱ پروژه عمران روستایی در تنگستان ۳۶۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال تخصیص یافت.

دارایی با اشاره به تخصیص ۱۲ میلیارد و ۳۶۵ میلیون ریال برای ۲۰ پروژه از محل اعتبارات روستا‌های فاقد دهیاری خاطرنشان کرد: ۴۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال نیز برای ۱۵ طرح از محل مسئولیت‌های اجتماعی شرکت ملی نفت ایران تخصیص یافت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر