جمعه ۰۸ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر از تشکیل پرونده قضایی برای چهار نفر از هواداران داوطلبان ریاست جمهوری که مرتکب جرایم انتخاباتی در استان شده بودند، خبر داد...
کد خبر: ۲۰۰۷۸۴۳
يکشنبه ۰۳ تير ۱۴۰۳ - ۲۳:۳۳

فکرشهر: رئیس کل دادگستری استان بوشهر از تشکیل پرونده قضایی برای چهار نفر از هواداران داوطلبان ریاست جمهوری که مرتکب جرایم انتخاباتی در استان شده بودند، خبر داد.

به گزارش فکرشهر، «مهدی مهرانگیز» روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: در نشست‌هایی که با روسای ستاد‌های داوطلبان انتخابات ریاست جمهوری در استان برگزار شده، جرائم انتخاباتی متذکر و خواستار همکاری آن‌ها برای حفظ حقوق رقبای انتخاباتی شده‌ایم.

وی افزود: فضای استان تا به امروز مطلوب بوده و ستاد‌های انتخاباتی بدون هیچ گونه مشکلی در حال رایزنی با مردم برای افزایش مشارکت هستند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر تصریح کرد: به شکل شبانه روزی و به عنوان مسئول ستاد پیشگیری از وقوع جرایم انتخابات ریاست جمهوری، در حال رصد فضا هستیم تا با رعایت اخلاق و تقوا و به دور از توهین و افترا و تشویش اذهان عمومی انتخابات سالمی در استان برگزار شود.

مهرانگیز ادامه داد: این ستاد اهتمام ویژه‌ای به دریافت گزارش تخلفات انتخاباتی دارد و با توجه به این که قانون‌گذار از ۲ تا ۶ ماه برای متخلفین انفصال خدمت در حوزه‌های اداری و یک سری جرائم دیگر برای افراد غیر شاغل دولتی پیش بینی کرده، از هواداران درخواست می‌شود به قانون تمکین کنند.

وی یادآور شد: نقش رسانه‌ها در امیدبخشی و دعوت اقشار مختلف جامعه به حضور حداکثری در پای صندوق‌های اخذ رای برجسته است و انتظار می‌رود با استفاده از تکنیک‌های مختلف رسانه‌ای در این حماسه حضور، شرکت کنند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر بیان کرد: فضای کلی رسانه‌ای استان با همه گرایش‌های فکری برای حضور مردم در انتخابات مثبت است و همان گونه که در انتخابات اسفندماه سال گذشته مجلس، فعالیت‌های خوبی برای مشارکت مردم انجام داده اند انتظار می‌رود که در انتخابات هشتم تیرماه نیز این نقش مهم را در انتخابات ریاست جمهوری ایفا کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر