سه‌شنبه ۱۲ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۷۹۶۹
يکشنبه ۱۰ تير ۱۴۰۳ - ۱۹:۰۵

فکرشهر: مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر گفت: در راستای حمایت از اقشار مختلف مردم از جمله دانش‌آموزان و اقشار مردم مناطق محروم در ۳ ماه نخست امسال کالا‌های اموال تملیکی در استان بوشهر به ارزش ۴۸ میلیارد ریال توزیع و واگذار شده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، سیدعلی عسکری ظهر امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر از تعیین تکلیف کالا‌های اموال تملیکی در انبار‌های استان بوشهر خبر داد و اظهار داشت: در این راستا با پیگیری مسئولان قضایی استان بوشهر و رئیس سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی تعیین تکلیف کالا‌ها به ویژه محموله‌های سریع‌الفساد تسریع یافته است.

وی با بیان اینکه در ۳ ماه نخست امسال تاکنون ۶ مرحله واگذاری اقلام حمایتی در قالب ۴۰۰ ردیف کالا انجام شده است گفت: در این عرصه کالا‌هایی مانند انواع پوشاک، نوشت‌افزار، کیف، کفش، لوازم و تجهیزات آموزشی و اداری به ارزش ۴۸ میلیارد ریال به دانش‌آموزان و اقشار مردم مناطق محروم استان بوشهر واگذار و تحویل شده است.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر اضافه کرد: مطابق تفاهم سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی با کمیته امداد، بهزیستی، قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه و دیگر سازمان‌های مربوطه در سه ماه نخست امسال برای حمایت از افراد تحت پوشش و نیازمند با انجام مراحل قانونی محموله‌های حمایتی و در قالب فروش مذاکره‌ای به سازمان‌های متولی استان بوشهر و کشور واگذار شده است.

عسکری از برگزاری حراج خرده‌فروشی اموال تملیکی در بوشهر خبر داد و بیان کرد: ششمین حراج خرده‌فروشی سه‌شنبه ۱۲ تیرماه برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: متقاضیان برای مشاهده و شرکت در این حراج می‌توانند با مراجعه به سامانه ستاد الکترونیک دولت، پنجره هوشمند یا سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی، کالا‌ها را مشاهده و در تاریخ اعلامی اقدام به پیشنهاد قیمت‌گذاری کنند.

مدیرکل جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی استان بوشهر بیان کرد: در این دوره برگزاری حراج خرده‌فروشی کالا‌هایی از جمله لوازم خانگی برقی، سرمایشی و گرمایشی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل تنظیف و سایر کالا‌ها عرضه می‌شود.

عسکری اضافه کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۵ مرحله حراج خرده‌فروشی برخط شامل لوازم خانگی از جمله ماشین ظرفشویی، باند و بلندگو، آبمیوه‌گیری و ماشین لباسشویی، با هدف دسترسی و خرید مستقیم همه مردم جامعه، برگزار شده که با استقبال خوب و قابل قبول شرکت‌کنندگان همه کالا‌های ارائه شده به فروش رسیده است.

وی ضمن تشکر از توجه مدیران به طرح‌های محرومیت‌زدایی و حمایت و همراهی با این اداره کل در واگذاری کالا‌های حمایتی افزود: در راستای تأکیدات مدیرعامل سازمان جمع‌آوری اموال تملیکی مبنی بر حمایت از اقشار نیازمند جامعه و با هدف تأمین نیاز‌های افراد و دانش‌آموزان کم بضاعت نسبت به واگذاری اقلامی از جمله انواع پوشاک، کفش، کیف، نوشت‌افزار، کالا‌های آموزشی و تجهیزات مختلف اقدام شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر