شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۸۰۴۴
چهارشنبه ۱۳ تير ۱۴۰۳ - ۱۸:۴۸

فکرشهر: مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با تأکید بر توجه به اشتغال نیرو‌های بومی جزیره خارگ در این شرکت گفت: در این راستا کمیته تخصصی در حوزه اشتغال برای جذب نیرو‌های بومی در پیمان‌ها راه‌اندازی شده است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، عباس غریبی در نشست با مسئولان جزیره خارگ نقش این جزیره در عرصه‌های اقتصادی، مقاومت، اقتدار و مرزداری بسیار مهم دانست و اظهار داشت: جزیره خارگ به اندازه روز‌های جنگ تحمیلی مورد بمباران هوایی بعثی‌ها در ۸ سال دفاع مقدس قرار گرفت، ولی مردم مقاوم این جزیره به همراه کارکنان صنعت نفت و پایانه‌های نفتی این جزیره را ترک نکردند.

وی توجه به مطالبات مردم جزیره خارگ را در اولویت برنامه‌ها دانست و اشتغال جوانان این منطقه را مورد تأکید قرار داد و بیان کرد: جذب و اشتغال جوانان بومی خارگ در اولویت کمیته ساماندهی امور اشتغال شرکت پایانه‌های نفتی ایران قرار دارد.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از ساماندهی اشتغال جوانان جزیره خارگ در پیمانکاری‌های مستمر غیرپروژه‌ای این شرکت خبر داد و افزود: از سال گذشته با فراهم شدن ظرفیت‌ها اقدامات مهمی انجام شد و اشتغال تعدادی از جوانان جزیره خارگ در پیمان‌های شرکت پایانه‌های نفتی فراهم شد.

غریبی بیان کرد: بهبود شرایط اشتغال نیرو‌های بومی جزیره خارگ در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و باید همه مسئولان متولی این عرصه در راستای تحقق این مهم گام بردارند.

وی جزیره خارگ را در زمره مناطق کم برخوردار دانست و گفت: یکی از مطالبات مهم مردم خارگ از مسئولان شرکت ملی نفت جذب فرزندان آن‌ها در قرارداد‌های پیمانکاری حجمی مستمر غیر پروژه‌ای است.

مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران از راه‌اندازی کمیته تخصصی در حوزه اشتغال برای جذب جوانان جزیره خارگ خبر داد و اضافه کرد: بر همین اساس و در راستای اجرا عدالت در جذب و اشتغال جوانان بومی جزیره، کمیته‌ای تخصصی متشکل از مسئولان مرتبط با حوزه اشتغال راه‌اندازی شد تا با رعایت قوانین و مقررات و مصوبات ابلاغی در حوزه جذب نیروی بومی در پیمان‌ها اقدام شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر