دوشنبه ۱۸ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۸۰۷۳
جمعه ۱۵ تير ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۱

فکرشهر: فرمانده مرزبانی استان بوشهر از کشف ۳۲۵ میلیارد ریال محموله قاچاق در ۳ عملیات نیرو‌های مرزبانی استان خبر داد و گفت: در این عملیات‌ها ۳ شناور و یک کامیون توقیف شد.

به گزارش فکرشهر، سرهنگ عبدالله خسروی در گفت وگو با تسنیم، با اشاره به رصد مستمر تردد شناور‌ها مرز دریایی خلیج فارس و نوار ساحلی استان بوشهر، اظهار داشت: مرز دریایی خلیج فارس از امنیت پایدار برخوردار است که در این راستا از همکاری ساحل‌نشینان استان بوشهر قدردانی می‌شود.

وی از تجهیز فرماندهی مرزبانی استان بوشهر به امکانات پیشرفته و تجهیزات مدرن در رصد مرز دریایی خبر داد و تصریح کرد: توجه به استیفای حقوق مردم ساحل‌نشین استان بوشهر و دولت در دستور کار فرماندهی مرزبانی استان بوشهر قرار دارد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر برخورد با قاچاق کالا، سوخت و مواد مخدر را در اولویت برنامه‌های مرزبانی دانست و خاطرنشان کرد: نیرو‌های مرزبانی در تمام نوار ساحلی استان بوشهر و مرز دریایی خلیج‌فارس حضور مستمر و دائم دارند و محموله‌های شناور‌ها مورد رصد قرار دارند و با هرگونه محموله مشکوک و قاچاق برخورد قاطع می‌شود.

خسروی از انجام ۳ عملیات در برخورد با محموله قاچاق کالا توسط مرزبانی استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: در مجموع این عملیات‌ها کالا‌های قاچاق به ارزش ۳۲۵.۵ میلیارد ریال از جمله تجهیزات خانگی، لوازم یدکی وسایل سنگین و مواد آرایشی و بهداشتی کشف شد.

وی از توقیف ۳ شناور و یک کامیون حامل محموله‌های قاچاق توسط مرزبانان استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: در عملیات نخست ۲ شناور حامل تجهیزات خانگی فاقد هر گونه اسناد قانونی معتبر و گمرکی در مرز دریایی خلیج‌فارس توسط مأموران مرزبانی استان بوشهر توقیف شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با بیان اینکه از این دو شناور کالا‌های قاچاق به ارزش ۵.۵ میلیارد ریال کشف شد گفت: در این عملیات ۲ شناور حامل کالای قاچاق توقیف و عوامل آن به مراجع قضایی معرفی شدند.

خسروی با اشاره به اینکه در عملیات دوم مبارزه با قاچاق شناور حامل لوازم یدکی وسایل خودروی سنگین توقیف شد خاطرنشان کرد: در این عملیات ضمن ضبط محموله قاچاق به ارزش ۲۶۰ میلیارد ریال شناور توقیف و عوامل آن به دستگاه قضایی معرفی شد.

وی با اشاره به اینکه در عملیات سوم که با فرماندهی انتظامی استان قم به‌صورت مشترک اجرا شد اضافه کرد: در این عملیات کامیون حامل ۶۰ میلیارد ریال لوازم قاچاق منزل توقیف تعداد زیادی لوازم خانگی کشف و یک نفر به مراجع قضایی معرفی شد.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر با اشاره به فعالیت شبانه‌روزی این مجموعه تأکید کرد: مرزبانان استان بوشهر علاوه بر تأمین نظم و امنیت مرز با پدیده قاچاق برابر قانون برخورد قاطعانه می‌کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر