شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۸۰۹۰
شنبه ۱۶ تير ۱۴۰۳ - ۱۳:۳۱

فکرشهر: سند مالکیت واحد‌های مسکونی و تجاری جزیره شیف بوشهر بعد از ۲۰ سال صادر و ۱۰۰ فقره از این اسناد به مردم این جزیره تحویل شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد محمدی‌زاده در آئین واگذاری و تحویل ۱۰۰ فقره سند مالکیت واحد‌های مسکونی و تجاری جزیره شیف در مسجد خاتم‌الانبیاء (ص) اهل تسنن این جزیره اظهار کرد: یکی از اهداف مهم دولت مردمی آیت‌الله رئیسی رسیدگی به مشکلات روستا‌ها و مطالبات مهم مردم بود.

وی با اظهار خرسندی در صدور اسناد مالکیت واحد‌های مسکونی و تجاری جزیره شیف با همراهی رئیس کل دادگستری و تلاش مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر گفت: این مطالبه مهم مردم جزیره شیف پس از ۲۰ سال امروز محقق شد و امروز اسناد تک برگ واحد‌های مختلف مسکونی و تجاری مردم این روستا صادر و تحویل شد.

استاندار بوشهر با بیان اینکه فعالیت و خدمات‌رسانی تا آخرین لحظه در این دولت ادامه دارد گفت: همه مدیران و مسئولان دستگاه‌های مختلف اجرایی و اداری وظیفه دارند با دقت مطالبات مردم را پیگیری کنند.

محمدی‌زاده از اتحاد و وحدت مثال‌زدنی مردم جزیره شیف قدردانی کرد و افزود: در دولت شهید آیت‌الله رئیسی خدمات ارزنده و ویژه‌ای به مردم روستای شیف بوشهر ارائه شد که از تلاش فرماندار و بخشدار مرکزی بوشهر و شورای اسلامی جزیره شیف در پیگیری مطالبات مردم این روستا قدردانی می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر