دوشنبه ۲۶ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: دو تن از امامان جمعه استان بوشهر، روز گذشته ـ جمعه 16 شهریورماه 1403 ـ از مردم شهری که در آن حضور داشتند، خداحافظی کردند...
کد خبر: ۲۰۰۹۴۳۵
شنبه ۱۷ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۳:۱۱

فکرشهر: دو تن از امامان جمعه استان بوشهر، روز گذشته ـ جمعه 16 شهریورماه 1403 ـ از مردم شهری که در آن حضور داشتند، خداحافظی و محل اقامتشان را جابجا کردند.

به گزارش «فکرشهر»، امام جمعه عسلویه و امام جمعه جم، دو امام جمعه استان بوشهر بودند که روز جمعه ـ دیروز ـ آخرین خطبه خود را در شهرهای عسلویه و جم خوانند و در این خطبه ها، از مردم این شهرها خداحافظی کردند و از مردم خواستند با امام جمعه بعدی همکاری و همراهی کنند.

این طور که مهر گزارش کرده، حجت‌الاسلام «سید علی هاشمی‌نژاد»، امام جمعه عسلویه آخرین خطبه نماز جمعه خود در این شهر را اقامه و با مردم خداحافظی کرد و گفت: این خطبه آخر من در شهرستان عسلویه است و از همه کسانی که در این مدت که در خدمت شما بودم با نهاد امامت جمعه همکاری کردند صمیمانه و خاضعانه تشکر می‌کنم و از همه آحاد مردم شهرستان اعم از کسبه، بازاریان، ملوانان، صیادان، کشاورزان، کارمندان، کارگران دانشگاهیان، فرهنگیان و اصحاب رسانه و معتمدین و جوانان بزرگ و عزتمند و همه عزیزان تشکر می‌کنم.

خداحافظی دو امام جمعه استان بوشهر از مردم شهر محل اقامتشان

هاشمی‌نژاد با تقدیر از از همه فرمانداران، فرماندهان نظامی، امنیتی و انتظامی، رؤسای دادگستری، دادستان‌ها و مدیران و کارکنان صنایع شهرستان بیان کرد: از شوراها و شهرداران و دهیاران شهرستان، روحانیون، بسیجیان بی نظیر و دلاور شهرستان، خانواده‌های معظم و معزز شهدا، ایثارگران، رزمندگان، جانبازان و آزادگان قدردانی می‌کنیم.

وی همچنین از روحانیون و ائمه جمعه و جماعت اهل سنت شهرستان و مردم اهل سنت شهرستان قدردانی کرد و افزود: مردم اهل سنت خیلی با همکاری کردند هرچه بود همکاری و وحدت بود.

امام جمعه عسلویه گفت: از ائمه جمعه موقت شهرستان و مسوولان سابق ستاد نماز جمعه و رئیس فعلی ستاد و اعضای ستاد و اعضای دفتر به ویژه آقای بدری رئیس دفتر که در این مدت زحمت کشیدند و همکاری کردند صمیمانه قدردانی می‌کنم.

وی افزود: از همه عزیزان می‌خواهم با امام جمعه جدید حاج آقای محمدی همکاری کنند و از همه می‌خواهم که من را حلال کنند. شاید نتوانستم بعضی مواقع درست عرض ارادت و انجام وظیفه کنم، گذشت کنید و کریمانه برای من دعای خیر کنید. از کسی دلگیر نیستم و با تمام وجود می بخشم. خدا یار یاور مردم شهرستان عسلویه باشد.

خداحافظی دو امام جمعه استان بوشهر از مردم شهر محل اقامتشان

حجت‌الاسلام «محمد محمدی» نیز آخرین خطبه نماز جمعه خود را در شهر جم اقامه و با مردم این شهر خداحافظی کرد و گفت: از بدو ورودم دل در گرو توسعه شهرستان داشتم با برنامه ریزی، نگاه جامع، توجه به همه مردم، نگاه یکسان به شهرستان، سعی داشتم همپای مسئولان و مردم مشکلات شهرستان را بکاهیم.

امام جمعه جم بیان کرد: در زمینه زیر ساخت‌های مذهبی و فرهنگی، تکمیل مصلی با کاربری و واحدهای مختلف، قرارگاه فرهنگی، توجه به مجموعه‌های گوناگون مذهبی و فرهنگی و تقویت آن، توزیع عادلانه برنامه‌های فرهنگی کاربردی، میزبانی از شهدای گمنام، برپایی موکب در شهرستان و کربلا و… اقدامات گسترده‌ای صورت گرفت.

وی با تقدیر از مردم و مسوولان استان و شهرستان، نمایندگان مجلس، ائمه جمعه و جماعت، نماینده مجلس خبرگان، فرماندهان نظامی، انتظامی و امنیتی و قضائی، شوراها و دهیاران و شهرداران، اصحاب رسانه، خانواده شهدا و ایثارگران و رزمندگان و بسیجیان، روحانیت و دفتر امام جمعه و… بیان کرد: شرمنده این همه لطف و مهربانی هستم و در این چند روز هم از ابراز این هم لطف و محبت ما را بیشتر شرمنده کردید.

محمدی افزود: هیچ خاطره بدی از مردم و جم ندارم و لحظات شیرینی در کنار شما گذارندم و این خداحافظی به معنای ترک و فراموش کردن و تمام شدن نیست. بیش از پنج سال در کنار شما مردم در شهرستان زندگی کردم و کماکان هر جا باشم در خدمت شما هستم و با تعصب هر کاری از دستم بر بیاید برای شهرستان نیاز باشد دریغ نخواهم کرد.

وی بیان کرد: حجت‌الاسلام هاشمی‌نژاد امام جمعه جدید، امام جمعه فاضل و اهل دانش و با کوله باری از تجربه و فرزند شهرستانمان است و ان شاالله سکان هدایت فرهنگی مذهبی شهرستان را بر عهده خواهد گرفت. ایشان یکی از افتخارات ماست و قطعاً به گرمی از حجت الاسلام هاشمی نژاد استقبال خواهید کرد و نیاز به توصیه نیست. سنگر نماز جمعه را مثل الان گرم نگه دارید که همین طور خواهد بود. من هم به آن بزرگوار هم به شما تبریک عرض می‌نمایم و برایشان آرزوی توفیق دارم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر