چهارشنبه ۲۸ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۵۷۷
شنبه ۲۴ شهريور ۱۴۰۳ - ۲۲:۵۴

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از افتتاح 47 طرح اقتصادی و عمرانی استان بوشهر در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری 2 هزار و 483 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، علی باستین ظهر امروز در جلسه شورای اداری استان بوشهر با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و شهدای گرانقدر اظهار کرد: دفاع مقدس نماد اقتدار و عزت ایران اسلامی است و رزمندگان در 8 سال جنگ تحمیلی حماسه ماندگار ثبت کردند.

وی با اشاره به اینکه در هفته دفاع مقدس طرح‌های مختلف عمرانی افتتاح می‌شود، گفت: 8 طرح عمرانی در عرصه راهسازی، مسکن و کشاورزی در هفته دفاع مقدس در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر بهره‌برداری از 7 کیلومتر راه در شهرستان گناوه با اعتبار 300 میلیارد تومان را یادآور شد و افزود: پل بزرگ سید رضا گناوه به 80 متر طول و اعتبار 30 میلیارد تومان در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

باستین افتتاح روکش آسفالت محور بوشهر به چغادک به طول 21 کیلومتر را از دیگر طرح‌ها دانست و خاطرنشان کرد: افتتاح 23 کیلومتر پروژه روشنایی در دستور کار قرار گرفته است.

وی از افتتاح یک‌هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن شامل 400 واحد نهضت ملی مسکن، 400 واحد مسکونی روستایی و 200 واحد مسکن محرومان را از دیگر طرح‌ها اعلام و بیان کرد: در هفته دفاع مقدس 200 قطعه زمین مسکونی در روستاهای استان بوشهر به جامعه هدف تحویل می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افتتاح شبکه آبیاری و زهکشی در 1050 هکتار با اعتبار 157 میلیارد تومان را مورد اشاره قرار داد و افزود: در مجموع 8 طرح عمرانی با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 140 میلیارد تومان سرمایه‌گذاری در هفته دفاع مقدس افتتاح می‌شود.

باستین از افتتاح 39 طرح اقتصادی استان بوشهر در هفته دفاع مقدس خبر داد و تصریح کرد: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری یک‌هزار و 343 میلیارد تومان وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

وی از افتتاح 47 طرح اقتصادی و عمرانی استان بوشهر در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: این طرح‌ها با سرمایه‌گذاری 2 هزار و 483 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر افتتاح صنعت دام و طیور، تکمیل زنجیره تولید رونق دام و محصولات آبزیان را از جمله این طرح‌ها دانست و خاطرنشان کرد: 3 واحد صنعت پرورش شترمرغ، یک واحد پرواربندی، طرح‌های تولیدی انواع نوشیدنی گازدار، صنایع فرآوری بخش کشاورزی و پرورش آبزیان، سردخانه با ظرفیت 1200 تن، بسته‌بندی گوشت مرغ، تکمیل زنجیره صنایع آبزیان، 6 طرح پرورش ماهی در قفس و یک واحد تولید بچه ماهی پرورشی گونه سی باس از طرح‌های افتتاحیه در هفته دفاع مقدس است.

باستین بیان کرد: در مجموع در هفته دفاع مقدس 47 طرح اقتصادی و عمرانی استان بوشهر با سرمایه‌گذاری 2 هزار و 483 میلیارد تومان در بخش‌های مختلف وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر