سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۷۷۸
سه‌شنبه ۰۳ مهر ۱۴۰۳ - ۱۳:۰۶

فکرشهر: رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: مجوز دستگاه رادیوتراپی برای بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر از وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی گرفته شده است.

به گزارش فکرشهر از مهر، حسن ملکی‌زاده در حاشیه آئین افتتاح تجهیزات پزشکی در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس بوشهر ضمن تبریک هفته دفاع مقدس و هفته وحدت اظهار داشت: با همکاری بخش خصوصی دستگاه رادیوتراپی توسط دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خریداری شد که ساختمان از لحاظ عمرانی تمام شده و دستگاه آماده نصب است و به‌زودی خدمات رادیوتراپی به مردم استان بوشهر ارائه می‌شود.

وی تصریح کرد: در خصوص بخش رادیوتراپی بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر موضوع اصلی سازه‌های فیزیکی و عمرانی برای این بخش است که زمان‌بر بوده و مطالعات آن در مرکز آموزشی درمانی شهدای خلیج‌فارس انجام‌شده و به‌زودی مناقصه آن برای آغاز عملیات اجرایی انجام می‌شود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر خاطرنشان کرد: به‌زودی عملیات اجرایی بخش رادیوتراپی در بیمارستان شهدای خلیج‌فارس بوشهر نیز انجام می‌شود و مردم عزیز از آن بهره‌مند خواهند شد.

۶ دستگاه تجهیزات پزشکی در بوشهر راه‌اندازی شد

 معاون سیاسی استاندار بوشهر گفت: ۶ دستگاه تجهیزات پزشکی با اعتبار ۳۳۳ میلیارد ریال در بوشهر راه اندازی شد.

اکبر پورات اظهار داشت: امروز ۶ دستگاه پیشرفته و با کیفیت تجهیزات پزشکی با اعتبار بالغ بر ۳۳۳ میلیارد ریال در بیمارستان شهدای خلیج فارس وارد مدار بهره برداری شد.

وی افزود: امیدوارم این تجهیزات و امکانات، موجبات بهبود خدمات رسانی به مردم شود.

وی گفت: این تجهیزات شامل اندوسونوگرافی با اعتبار ۱۵۰ میلیارد ریال، ماموگرافی با اعتبار ۸۰ میلیارد ریال، اندوسکوپی کلونوسکوپی با اعتبار ۳۳ میلیارد ریال، رادیوگرافی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال، سونوگرافی با اعتبار ۳۰ میلیارد ریال و اکوکاردیوگرافی با اعتبار ۱۰ میلیارد ریال است که به بهره‌برداری رسید.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر