چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۰۹۸۰۵
چهارشنبه ۰۴ مهر ۱۴۰۳ - ۲۰:۵۹

فکرشهر: رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر گفت: به مناسبت هفته دفاع مقدس، مسابقات موتور کراس در بوشهر برگزار می‌شود.

به گزارش فکرشهر، مهدی شمسی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: مسابقات موتور کراس به میزبانی شهرستان بوشهر در پیست موتور سواری کراس بندرگاه واقع در منطقه ساحلی بندرگاه بوشهر با حضور ورزشکاران موتور سوار آقا و خانم از سراسر استان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: برگزاری این مسابقات علاوه بر نشاط اجتماعی سبب جذب علاقمندان و به‌ویژه جوانان به ورزش نیز می‌شود که استان بوشهر نیز دارای پتانسیل خوبی در این رشته است و امید داریم با برنامه ریزی مناسب و برگزاری مسابقات، زمینه ساز حضور قدرتمندانه ورزشکاران در مسابقات کشوری باشیم.

رئیس هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی استان بوشهر ادامه داد: ورزشکاران استان در مسابقات کشوری رشت، حائز رتبه‌های برتر شدند و به زودی مراسم تقدیر از این عزیزان را برگزار خواهیم کرد.

وی از حضور ورزشکاران این استان در رقابت‌های قهرمانی کشوری موتور ریس خبر داد و افزود: بوشهر در این دوره از مسابقات با ۲ ورزشکار برتر به نام احسان پارسایی فر و محمد زارعی شرکت خواهد کرد.

شمسی تاکید کرد: این مسابقات ۱۳ و ۱۴ مهرماه در تهران برگزار می‌شود که ورزشکاران استان برای نخستین بار در این مسابقات شرکت خواهند داشت.

وی ضمن آرزوی سلامتی و موفقیت برای ورزشکاران تاکید کرد: امیدواریم که این حضور زمینه ساز جذب هرچه بیشتر جوانان به رشته‌ی موتور ریس شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر