شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۱۰۰۳۶
شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - ۱۹:۴۴

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از افزایش ظرفیت سردخانه‌های ذخیره مواد غذایی در استان خبر داد و گفت: در این راستا ظرفیت سردخانه‌ها به ۶۵۰۰ تن و انبار‌های ذخیره کالا‌های اساسی به ۷ هزار تن افزایش یافته است.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، علی باستین صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به وضعیت مطلوب میزان ذخیره کالا‌های اساسی در استان اظهار کرد: در این راستا بیش از ۱۰ هزار تن کالا‌های مختلف از جمله برنج، شکر، مرغ و گوشت در نیمه نخست امسال توزیع شده است.

وی با بیان اینکه پیگیری و هماهنگی لازم برای تأمین و توزیع کالا‌های تنظیم بازاری در استان بوشهر همچنان ادامه دارد، گفت: اکنون ذخیره‌سازی کالا‌های اساسی در استان در حد مطلوب است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر توسعه زیرساخت‌ها در بخش‌های مختلف اقتصادی و بندری را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: در این راستا ظرفیت سردخانه‌ها از یک‌هزار و ۶ هزار و ۵۰۰ تن برای ذخیره‌سازی محصولات پروتئینی تنظیم بازار افزایش یافته است.

باستین ادامه داد: ظرفیت انبار‌ها از ۴ هزار به ۷ هزار تن برای ذخیره‌سازی نهاده‌های دامی تنظیم بازار در ۳ سال دولت سیزدهم افزایش یافته است.

وی صدور ۷۴۹ فقره جواز تأسیس در بخش صنعت را از دیگر برنامه‌ها در سه سال گذشته عنوان و خاطرنشان کرد: در این بخش سرمایه‌گذاری ۹۴ هزار و ۱۰۰ میلیارد ریال پیش‌بینی شده است.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اضافه کرد: ۲۳ واحد صنایع فرآوری محصولات کشاورزی با سرمایه‌گذاری ۶ هزار و ۹۰۰ میلیارد ریال با ظرفیت تولید ۲۲۱ هزار و ۸۴۰ تن در سه سال گذشته در استان بوشهر راه‌اندازی شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر