جمعه ۲۷ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۲۰۱۰۲۹۸
پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۳ - ۱۶:۵۳

فکرشهر: استاندار بوشهر از طراحی دهکده ورزشی و سلامت در مسیر جاده ساحلی بوشهر خبر داد و گفت: در این راستا ۲۰۰ هکتار زمین برای مشارکت سرمایه‌گذاران و هیئت‌های ورزشی در اجرا طرح‌های مختلف ورزشی اختصاص یافت.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، احمد محمدی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در بوشهر با اشاره به تصویب طرح‌های مهم در جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان بوشهر، اظهار داشت: در این نشست طرح‌های مهم سرمایه‌گذاری بخش خصوصی مورد رأی‌گیری مخفی مسئولان قرار گرفت و تصویب شد.

وی با اشاره به اینکه این مصوبات شامل طرح‌های مهم اقتصادی، سرمایه‌گذاری و تولیدی بخش خصوصی است، گفت: در راستای نهضت ملی مسکن ۳۷ هکتار زمین به شهر آبدان شهرستان دیر الحاق یافت تا پس از قطعه‌بندی برای ساخت واحد‌های مسکونی به جوانان واگذار شود.

استاندار بوشهر با تبریک هفته تربیت‌بدنی و ورزش از طراحی دهکده ورزشی و سلامت در منطقه ساحلی بوشهر خبر داد و بیان کرد: برای این دهکده ورزشی و سلامت در مسیر جاده ساحلی بوشهر ۲۰۰ هکتار زمین در راستای مشارکت سرمایه‌گذاران و هیئت‌های ورزشی در اجرا طرح‌های مختلف ورزشی اختصاص یافته است.

محمدی‌زاده ادامه داد: در این طرح همه مجموعه‌های ورزشی با همکاری بخش خصوصی به ویژه هیئت‌های ورزشی ساخته می‌شود.

وی اضافه کرد: ۲۰۰ هکتار دهکده ورزشی و سلامت در اختیار اداره کل ورزش و جوانان استان بوشهر قرار می‌گیرد تا به جامعه هدف در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی در بخش‌های گوناگون واگذار شود.

استاندار بوشهر با اشاره به اینکه جوانان این استان در بخش‌های مختلف از ظرفیت بالای ورزشی برخوردار هستند گفت: این اراضی در مسیر جاده ساحلی بوشهر به گناوه زمینه اجرا زیرساخت، طرح‌ها و فعالیت‌های مختلف ورزشی در آن فراهم است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر