سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: در آئینی با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان شهرستان کنگان، عبدالنبی یوسفی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کنگان معرفی شد.\n\nبه گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در این آیین با اشاره به موفقیت‌های دولت در سال 94 اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی، سال گذشته را به نام سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری کردند و با رهبری مقام معظم رهبری و با تدابیر دولت و با انسجام ملی، شاهد تحقق شعار سال بودیم و توفیقات بزرگی علیرغم دشمنی‌ها به ارمغان آمد.
کد خبر: ۲۱۱۴۴
دوشنبه ۱۶ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۳

فکرشهر: در آئینی با حضور معاون سیاسی استاندار بوشهر و جمعی از مسئولان شهرستان کنگان، عبدالنبی یوسفی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کنگان معرفی شد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی استانداری بوشهر، معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر در این آیین با اشاره به موفقیت‌های دولت در سال 94 اظهار داشت: رهبر انقلاب اسلامی، سال گذشته را به نام سال همدلی و همزبانی دولت و ملت نامگذاری کردند و با رهبری مقام معظم رهبری و با تدابیر دولت و با انسجام ملی، شاهد تحقق شعار سال بودیم و توفیقات بزرگی علیرغم دشمنی‌ها به ارمغان آمد.

\n\n

وی افزود: رهبر معظم انقلاب، امسال را نیز به نام «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» نامگذاری فرمودند که همه باید در عملی کردن شعار سال اهتمام ورزیم.

\n\n

معاون استاندار بوشهر به بیان توفیقات دولت در یک‌سال اخیر پرداخت و خاطرنشان کرد: ایران اسلامی در زمینه هسته‌ای حقانیت خود را به جهانیان ثابت کرد و 2 انتخابات باشکوه با مشارکت بالای مردم برگزار شد که شاهد حضور 62 درصدی مردم کشور و 68 درصدی مردم استان بوشهر در انتخابات بودیم و انتخاباتی رقابتی، سالم و باشکوه در امنیت کامل برگزار شد.

\n\n

\n\n

لزوم ترسیم نقشه راه عملیاتی اقتصاد مقاومتی

\n\n

حقیقی بر لزوم ترسیم نقشه راه عملیاتی اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و ابراز داشت: باید نقشه راه برای عملی کردن شعار سال ترسیم شود و مدلی ارائه کنیم که اقتصاد مقاومتی به طور دقیق و ویژه عملیاتی شود تا منویات رهبر معظم انقلاب محقق شود.

\n\n

وی با اشاره به انتخاب یوسفی به عنوان فرماندار جدید کنگان گفت: فرماندار جدید باید نقشه راه و اولویت‌های مهم شهرستان را مشخص کرده و در راستای تحقق شعار سال گام بردارد.

\n\n

معاون سیاسی امنیتی استاندار بوشهر یادآور شد: در سطح استان در شرایط کنونی، پروژه‌های مهمی در حوزه عمرانی، گردشگری، راه، آب، برق، ورزشی و آموزشی و ... در دست اجراست که تمام پروژه‌ها از پشتوانه دقیق مطالعاتی برخوردارند و تکمیل آنها موجبات رضایتمندی مردم می‌شود.

\n\n

حقیقی تاکید کرد: ایجاد اشتغال پایدار در کنگان باید از اولویت‌های فرماندار جدید باشد و باید زمینه اشتغال جوانان بومی کنگان در پروژه‌های پارس جنوبی فراهم شود.

\n\n

توسعه اشتغال در کنگان

\n\n

فرماندار سابق کنگان نیز در این نشست اظهار داشت: همه افرادی که مسئولیتی را بر عهده می‌گیرند باید قصد خدمت داشته باشند و امانت بزرگی که بر عهده ما گذاشته شده است را به خوبی انجام دهیم و به نفر بعد بسپاریم.

\n\n

عباس جمشیدی با اشاره به ظرفیت‌های بالای شهرستان کنگان، اضافه کرد: یکی از ظرفیت‌های مهم کنگان ایجاد هشت فاز بزرگ پالایشگاهی و هشت پالایشگاه زیرساختی در این شهرستان است که می‌تواند زمینه‌ساز توسعه این شهرستان باشد.

\n\n

وی با تاکید بر لزوم ایجاد تعامل مناسب بین مسئولان شهرستان و مسئولان صنایع در شهرستان کنگان، بیان کرد: ایجاد اشتغال جوانان بومی یکی از موضوعات بسیار مهمی بود که به صورت جدی دنبال شده است و فرصت‌های خوبی ایجاد شده است.

\n\n

فرماندار سابق کنگان همچنین به اقدامات صورت گرفته در عرصه بهداشت و درمان شهرستان کنگان اشاره کرد و ادامه داد: گام‌های مهمی نیز به منظور تقویت و ارتقای آموزش، توجه به نیروی انسانی و اجرای برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی برداشته شده است.

\n\n

وی با اشاره به اقدامات صورت گرفته برای تکمیل کمربندی کنگان، افزود: همه شهرها و روستاهای شهرستان کنگان نیز گازرسانی شده است و در عرصه گردشگری نیز گام‌های خوبی برداشته شده است.

\n\n

\n\n

توسعه متوازن شهری و روستایی در کنگان

\n\n

فرماندار جدید شهرستان کنگان نیز در این نشست اظهار داشت: کنگان دارای ظرفیت‌های بسیار خوبی در بخش‌های مختلف است و ما نیز تلاش می‌کنیم که بتوانیم بهترین خدمات را به مردم ارائه کرده و شاهد رضایت‌مندی مردم از این خدمات باشیم.

\n\n

عبدالنبی یوسفی اضافه کرد: کار کردن در شهرستان کنگان با میراث کهن سیراف و دنیای جدید صنعتی دشواری‌های خاصی دارد که البته با همت و تلاش شبانه‌روزی مسئولان می‌توانیم به اهداف مورد نظر برسیم.

\n\n

وی بر لزوم ایجاد اشتغال پایدار جوانان بومی در پارس جنوبی تاکید کرد و گفت: ایجاد اشتغال پایدار در صنعت نفت و پارس جنوبی و رفع معضل بیکاری و همچنین حمایت از تولیدکنندگان بومی در سال جدید باید مد نظر مسئولان باشد.

\n\n

فرماندار کنگان یادآور شد: هدف ما این است که در چارچوب خواسته نظام و دولت گام برداریم و به ویژه در تامین امنیت پایدار در این شهرستان نهایت ظرفیت و توان خود را به کار می‌گیریم.

\n\n

وی ابراز داشت: باید از فکر و ایده نخبگان و اهالی فرهنگ و هنر بهره ببریم و باید از همه امکانات در این مسیر بهره ببریم.

\n\n

یوسفی افزود: برای توسعه متوازن شهری و روستایی در شهرستان کنگان از همه ظرفیت موجود بهره می‌بریم و باید همه مسئولان در این زمینه همکاری و همراهی کنند.

\n\n

افزایش ۱۱۰ درصدی اقامات مسافران نوروزی در کنگان

\n\n

معاون عمرانی فرماندار کنگان نیز در این نشست با تقدیر از تلاش های فرماندار سابق شهرستان کنگان در این مسئولیت، اظهار داشت: از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده می‌کنیم و امیدواریم شاهد رضایت‌مندی مردم باشیم.

\n\n

عباس پاریابی به اجرای و تکمیل و بهره‌برداری از پروژه‌های بسیار مهم شهرستان کنگان در سال گذشته اشاره کرد و افزود: سال گذشته برای نخستین بار شاهد تخصیص ۱۰۰ درصدی جذب اعتبارات در این شهرستان بودیم.

\n\n

وی به اقدامات صورت گرفته در زمینه گردشگری در شهرستان کنگان اشاره کرد و گفت: کنگان دارای ظرفیت‌های بالایی در عرصه گردشگری است و اممسال نیز شاهد حضور گسترده گردشگران نوروزی در این شهرستان بودیم.

\n\n

معاون عمرانی فرماندار کنگان با اشاره به ارائه بهترین و با کیفیت‌ترین خدمات به گردشگران داخلی و خارجی بیان کرد: طی ایام نوروز امسال یک میلیون ۱۸۴ هزار نفر در کنگان اقامت داشتند که میزان اقامت مهمانان نوروزی در کنگان با افزایش ۱۱۰ درصدی روبرو شده است.

\n\n

در این آئین با تقدیر از تلاش های عباس جمشیدی(فرماندار سابق کنگان)، عبدالنبی یوسفی به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان کنگان معارفه شد.

\n\n

\n\n


\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n
\n

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر