شنبه ۰۲ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم استان بوشهر گفت: حوادث ترافیکی نوروز در این شهرستان 62 مصدوم و سه نفر فوتی برجای گذاشت.\n\nبه گزارش فکرشهر، احمد قاسمی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در میان 3 نفر فوتی حوادث ترافیکی یک کودک خردسال پیش از رسیدن تیم اورژانس به محل حادثه به علت شدت جراحات وارده جان باخت و دو نفر دیگر در مسیر انتقال به شیراز جان باختند.\n\nقاسمی بدون اشاره به شمار مصدومان و جانباختگان نوروز 94 در شهرستان جم یادآورشد:آمار موجود نشان می دهد که حوادث ترافیکی منجر به فوت و مصدومی در نوروز 95 در شهرستان جم با رشد مواجه شده است.
کد خبر: ۲۱۲۶۰
پنجشنبه ۱۹ فروردين ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۶

فکرشهر: رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم استان بوشهر گفت: حوادث ترافیکی نوروز در این شهرستان 62 مصدوم و سه نفر فوتی برجای گذاشت.

\n\n

به گزارش فکرشهر، احمد قاسمی روز پنج شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در میان 3 نفر فوتی حوادث ترافیکی یک کودک خردسال پیش از رسیدن تیم اورژانس به محل حادثه به علت شدت جراحات وارده جان باخت و دو نفر دیگر در مسیر انتقال به شیراز جان باختند.

\n\n

قاسمی بدون اشاره به شمار مصدومان و جانباختگان نوروز 94 در شهرستان جم یادآورشد:آمار موجود نشان می دهد که حوادث ترافیکی منجر به فوت و مصدومی در نوروز 95 در شهرستان جم با رشد مواجه شده است.

\n\n

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان جم گفت: در نوروز امسال تیم اورژانس 115 شهرستان جم 58 ماموریت انجام داد که از این شمار 25 مورد مربوط به حوادث ترافیکی و 33 مورد نیز حوادث غیر ترافیکی بود.

\n\n

شهرستان جم با 40 هزار نفر جمعیت در فاصله 265 کیلومتری جنوب شرق مرکز استان بوشهر واقع است.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر