شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: فرماندار دشتی بر ضرورت راه‌اندازی اداره هواشناسی در این شهرستان تاکید کرد.\n\nبه گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در نشست بررسی راه‌اندازی اداره هواشناسی در شهرستان دشتی اظهار کرد: در سال گذشته پیگیری‌های خوبی از سوی این فرمانداری برای تملک زمین برای اداره هواشناسی شهرستان صورت گرفت که می‌طلبد هواشناسی استان نیز پیگیری جدی صورت دهد.\n\nوی افزود: قطعا راه‌اندازی این اداره نقش بسزایی در توسعه شهرستان و بخش زیست محیطی دارد.
کد خبر: ۲۱۵۸۶
چهارشنبه ۲۵ فروردين ۱۳۹۵ - ۰۱:۵۰

فکرشهر: فرماندار دشتی بر ضرورت راه‌اندازی اداره هواشناسی در این شهرستان تاکید کرد.

\n\n

به گزارش فکرشهر از مهر، غلامرضا مهرجو صبح چهارشنبه در نشست بررسی راه‌اندازی اداره هواشناسی در شهرستان دشتی اظهار کرد: در سال گذشته پیگیری‌های خوبی از سوی این فرمانداری برای تملک زمین برای اداره هواشناسی شهرستان صورت گرفت که می‌طلبد هواشناسی استان نیز پیگیری جدی صورت دهد.

\n\n

وی افزود: قطعا راه‌اندازی این اداره نقش بسزایی در توسعه شهرستان و بخش زیست محیطی دارد.

\n\n

مهرجو ادامه داد: شهرستان دشتی یکی از قطب‌های کشاورزی استان است و استقرار این اداره کمک شایانی به کشاورزان منطقه می کند و می توان با آگاهی آنها جلوی برخی خسارت‌ها را گرفت.

\n\n

وی بر ضرورت راه‌اندازی هر چه سریع‌تر اداره هواشناسی شهرستان تاکید کرد و ادامه داد: راه‌اندازی این اداره برای شهرستان از اهمیت بالایی برخوردار است.

\n\n

توسعه مطالعات هواشناسی کشاورزی

\n\n

مدیرکل هواشناسی استان بوشهر نیز از اهتمام ویژه این اداره کل در راه اندازی هواشناسی دشتی خبر داد و گفت: راه اندازی این اداره خدمات خوبی در بخش های کشاورزی، آموزشی، تحقیقاتی و هواشناسی منطقه دارد.

\n\n

نادر شفی خدایی افزود: تلاش داریم در راستای کمک به کشاورزان شهرستان مطالعات هواشناسی کشاورزی توسعه بدهیم.

\n

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر