پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
با حضور معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفا اجتماعی؛
فکرشهر: انجام فعالیت‌های عمران و آبادی شهر و روستا، ایجاد و اداره واحدهای اقتصادی تولیدی توزیعی و خدماتی و خرید سهام بنگاه‌های دولتی در شهرستان از جمله فعالیت‌های شرکت تعاونی توسعه عمران است...
کد خبر: ۳۰۲۷۹
چهارشنبه ۰۱ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۱

فکرشهر: انجام فعالیت‌های عمران و آبادی شهر و روستا، ایجاد و اداره واحدهای اقتصادی تولیدی توزیعی و خدماتی و خرید سهام بنگاه‌های دولتی در شهرستان از جمله فعالیت‌های شرکت تعاونی توسعه عمران است.

به گزارش فکرشهر، شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستان دشتستان با حضور سید حمید کلانتری معاون تعاون وزارت تعاون کار و رفا اجتماعی، فرماندار دشتستان و مسئولین محلی برازجان افتتاح شد.

انجام فعالیت‌های عمران و آبادی شهر و روستا، ایجاد و اداره واحدهای اقتصادی تولیدی توزیعی و خدماتی  و خرید سهام بنگاه‌های دولتی در شهرستان از جمله فعالیت‌های شرکت تعاونی توسعه عمران است.

سرمایه‌گذاری در طرح‌های توسعه شهرستان به صورت شکرت مادر تخصصی و شرکت‌های اقماری، تملک اراضی واقع در بافت‌های شهری و روستایی، استفاده و بهره‌برداری از فعالیت‌ها و طرح‌ها و زمین‌ها و املاک و قابل واگذاری دولت در کلیه بخش‌ها، مشارکت با اشخاص حقیقی و حقوقی و تعاونی‌ها هم از دیگر فعالیت‌های این شرکت است.

شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستان دشتستان نیز می‌تواند انجام معاملات خرید و فروش و اجاره و نظایر آن و تأمین نیازمندی‌های خود و همچنین خرید اوراق بهادر مبادرت ورزد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر