سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: اداره کل اطلاعات استان بوشهر اعلام کرد: فردی که با جعل کارت شناسایی، خود را به عنوان مامور وزارت اطلاعات معرفی و از این طریق ، اقدام به سو استفاده از این عنوان می کرد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) این استان شناسایی و دستگیر شد...
کد خبر: ۳۰۵۷۵
يکشنبه ۱۲ دی ۱۳۹۵ - ۰۵:۳۰

فکرشهر: اداره کل اطلاعات استان بوشهر اعلام کرد: فردی که با جعل کارت شناسایی، خود را به عنوان مامور وزارت اطلاعات معرفی و از این طریق ، اقدام به سو استفاده از این عنوان می کرد توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) این استان شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش فکرشهر از اداره کل اطلاعات استان بوشهر، فرد یادشده با سو استفاده از کارت شناسایی وزارت اطلاعات اقدام به اخاذی از برخی افراد و ادارات شهرستان جم کرده بود.

براساس این گزارش با تلاش سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان بوشهر فرد جاعل شناسایی و با همکاری دستگاه قضایی به همراه هم دستانش دستگیر و پس از انجام اقدام های قانونی قضایی، برای انجام مراحل دادرسی تحویل دستگاه قضایی شده است.

در گزارش اداره کل اطلاعات استان بوشهر آمده است: سو استفاده از امکانات دولتی برخی اداره های شهرستان جم و اخاذی یک میلیارد ریالی از یکی از شهروندان جمی از جمله اقدام های این متهم است که مبلغ یادشده به مال باخته برگردانده شد.

در این گزارش یادآورشده است: شهروندان در هنگام مواجهه با این افراد بلافاصله موضوع را به ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان بوشهر به شماره تلفن 113 که شبانه روزی آماده دریافت اخبار و اطاعات است گزارش دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر