سه‌شنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۱۲۸۶
چهارشنبه ۲۰ بهمن ۱۳۹۵ - ۰۹:۵۷

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان دشتی از اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و دستگیری ۴۵ فروشنده مواد مخدر در این شهرستان خبر داد.

به گزارش فکرشهر و به نقل از پلیس بوشهر، سرهنگ جهانبخش صیادی اظهار داشت: این طرح با محوریت پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان در راستای اجرای مستمر کنترل محورهای مواصلاتی و پاکسازی نقاط آلوده و مبارزه قاطع با خرده‌فروشان و عناصر اصلی، با همکاری مقام قضایی و با هدف ارتقای احساس امنیت و آرامش عمومی در سطح شهرستان و با بهره گیری حداکثری از امکانات و هدفمندسازی گشت‌های انتظامی اجرا شد.  

فرمانده انتظامی شهرستان دشتی افزود: در طول اجرای طرح ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با دستگیری ۴۵ نفر فروشنده و معتاد به مواد مخدر،مقادیر ۱۵ کیلو و ۶۵۴ گرم انواع مواد مخدر صنعتی و سنتی کشف، پرونده‌های قضایی تشکیل و مجرمین مربوطه به دست قانون سپرده شدند.  

صیادی با قدردانی از مشارکت و همکاری خوب مردم با پلیس در اجرای طرح های ارتقای امنیت اجتماعی، از شهروندان درخواست کرد: در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت های پلیسی ۱۱۰ تماس و مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر