يکشنبه ۱۵ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۳۰۰۱
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵

فکرشهر: فرمانده انتظامی شهرستان بندر دیلم از کشف یک محموله قاچاق لپ‌تاپ به ارزش سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در پوشش مواد اولیه پتروشیمی خبر داد.

قاچاق

به گزارش فکرشهر از مهر، سرگرد رضا اسماعیلی در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس، اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی این شهرستان با فعال‌سازی منابع خبری و گسترش چتر اطلاعاتی شخصی به نام «ر. الف» را که قصد داشت یک محموله کالای قاچاق از جنوب استان به شهرستان دیلم و پس از دپو با یک دستگاه خودرو تریلر به پایتخت انتقال دهد شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی دیلم افزود: ماموران با رصد دقیق خودرو مورد نظر که در ظاهر حامل سیمان مخصوص استخراج فرآورده‌های نفتی شرکت ملی حفاری بود، را هنگام خروج از شهرستان در ایستگاه بازرسی شهید موسوی متوقف کردند.  

وی ادامه داد: پس از انتقال خودرو به پارکینگ در بررسی دقیق از خودرو مشخص شد حامل کالای قاچاق است که در تمام قسمت‌های خودرو جاساز شده است. کالا از نوع قطعات کامپیوتر، لپ‌تاپ و نوشیدنی است.  

فرمانده انتظامی دیلم افزود: برابر نظر کارشناسان ارزش کالای مکشوفه سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد شده است که در این راستا یک نفر متخلف دستگیر و به همراه کالای مکشوفه تحویل مرجع قضایی شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر