جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۴۰۱۱
جمعه ۱۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۶:۲۶

فکرشهر: فرماندار شهرستان بوشهر از تائید صحت انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان بوشهر خبر داد.

انتخابات

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، عباس جمشیدی اظهار داشت: بوشهری‌ها با حضور و مشارکت ۷۰ درصدی در انتخابات اخیر بار دیگر نشان دادند که همیشه در صحنه حضور دارند و با این حضور خود حماسه دیگری را خلق کردند.

وی از تائید صحت انتخابات شورای اسلامی شهر بوشهر توسط هیئت‌های اجرایی و نظارت شهرستان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: صحت انتخابات در همه شهرهای شهرستان بوشهر به تائید هیئت اجرایی شهرستان رسیده است.

فرماندار شهرستان بوشهر خاطرنشان کرد: در شورای شهر بوشهر کیوان هاشم‌زاده با ۱۴ هزار و یک رای، پویا دولابی با ۱۱ هزار و ۶۲۶ رای، ندا عبدالله‌زاده با ۱۱ هزار و ۳۳۰ رای، روح‌الله نصرتی با ۱۰ هزار و ۹۱۵ رای، مهرزاد آسایش با ۱۰ هزار و ۱۸۸ رای، طاهره شمشیری با ۹ هزار و ۹۹۹ رای، عبدالخالق برزگرزاده با ۹ هزار و ۶۷۸ رای، اکبر توسلی با ۹ هزار و ۷۱ رای و ابوذر دهدار با هشت هزار و ۹۸۵ رای به عنوان اعضای اصلی انتخاب شدند.

وی افزود: همچنین علی پولادی ریشهری، داریوش پوربهی، صدرالله محمدی باغملایی، رباب عبیدی، زهرا رضایی و حیدر رفاهی به عنوان اعضای علی‌البدل شورای شهر بوشهر معرفی شدند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر