شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۶۷۴۱
دوشنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۴:۴۴

فکرشهر:  رئیس سنی شورای اسلامی شهر بردخون گفت: هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بردخون انتخاب شد.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، محمد بردستانی صبح دوشنبه در حاشیه نشست منتخبین شورای اسلامی شهر بردخون اظهار داشت: هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر بردخون با هماهنگی اعضا تعیین شد.

وی افزود: منتخبین شورای پنجم شهر بردخون پس از برگزاری انتخابات و اعلام و تأیید نتیجه، نشست ها و هماهنگی های مختلفی داشته اند تا برنامه ها و ایده های خود را برای فعالیتی جدید مدون و منسجم کنند و جهت آینده روشن در منطقه گام بردارند.

وی اضافه کرد: الحمدالله انسجام، تعامل و وحدت نظر بسیار خوبی بین اعضا وجود دارد و همگی برای آغاز دوره ای درخشان همراه با خدمت و فعالیتی مضاعف آماده هستند و هیچ اختلاف نظری در موضوعات کلان وجود ندارد.

بردستانی ادامه داد: در سومین نشست منتخبین پنجمین دوره شورای اسلامی شهر بردخون هیأت رئیسه شورا تعیین شد که احمد عابدزاده به عنوان رئیس، مجید دریایی به عنوان نائب رئیس، محمد بردستانی به عنوان مسئول امور هماهنگی کمیسیون‌ها و سیدمحمد حسینی‌زاده به‌عنوان سخنگوی شورای شهر انتخاب و معرفی شد.

وی از مردم خواست شورای شهر را در نیل به اهدافش یاری دهند و با ارائه نظرات و پیشنهادات و انتقادات برای ساختن شهری آباد و توسعه یافته تلاش کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر