پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۳۹۷۷۷
سه‌شنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱

فکرشهر: پس از یک هفته و از شب گذشته مشکل گیرنده‌های دیجیتال صدا و سیمای بوشهر در شهرستان جم که در تپه چگاسه شهر جم نصب است رفع شد.

به گزارش فکرشهر از فارس، از شب گذشته مشکل گیرنده‌های دیجیتال صدا و سیمای بوشهر در شهرستان جم که در تپه چگاسه شهر جم نصب است رفع شد.

در پی بارندگی شدید اوایل هفته جاری در شهرستان جم و همچنین وجود رعد و برق های زیاد و شدید نزدیک به سطح زمین، خساراتی در حوزه مخابراتی و برق این شهرستان به وجود آورد که مشکلات شب گذشته رفع شد.

بر اساس این گزارش، گیرنده‌های دیجیتال صدا و سیمای استان بوشهر واقع در تپه چگاسه شهر جم که بر اثر اصابت رعد و برق از کار افتاده بودند با حضور گروهی از کارشناسان فنی صدا و سیمای مرکز استان در شهر جم، رفع مشکل شد.

فرماندار جم  پیش از این در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم خبر داده بود که بیشترین مشکل این شهرستان در پی بارندگی‌های اخیر به دلیل وجود رعد و برق‌های شدید در حوزه برق بوده که سبب خرابی دو کلید نیروگاه گازی واقع در روستای تشان این شهرستان شده بود.

بخشدار ریز شهرستان جم  به خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان جم گفت: در این بخش از شهرستان جم، مشکلات زیرساخت های مخابراتی در زمان بارندگی به وجود آمد که امروز رفع شده است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر