دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۵۵۱
شنبه ۳۰ دی ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۴

فکرشهر: امام جمعه موقت بردخون خواستار توسعه زیرساخت‌های ورزشی شد و گفت: ورزشکاران همواره اخلاق را سرلوحه خود قرار دهند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام محمدجواد عاشوری بعد از ظهر شنبه در نشست با اهالی ورزش و پیشکسوتان ورزشی بخش بردخون اظهار داشت: ورزش زمینه ساز سلامتی است که ورزشکاران باید ضمن توجه به پرورش جسم برای تربیت روح نیز تلاش کنند.

وی افزود: با اخلاق و کسب آموزه های دینی و اخلاقی می توان بر همه مشکلات و کاستی ها غلبه کرد و جامعه را به سوی توسعه و پیشرفت همه جانبه کشاند.

احمد عابدزاده رئیس شورای اسلامی شهر بردخون نیز گفت: آماده هرگونه همکاری و مشارکت در توسعه ورزش منطقه هستیم و تلاش می کنیم تا پایان سال ۹۷ یک چمن مصنوعی مینی فوتبال با مشارکت شهرداری در شهر بردخون احداث شود تا علاقمندان به ورزش فضای بیشتری برای فعالیت داشته باشند.

سیداصغر محمدی دوست مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش بردخون نیز با بیان اینکه باید ورزش های همگانی نگاه ویژه تری داشته باشیم، گفت: به زودی هیأت های ورزشی بخش ساماندهی می شود تا ورزشکاران هر رشته با برنامه ریزی و براساس برنامه سالانه در مسابقات منطقه ای، شهرستان و استان شرکت کنند.

رئیس هیئت فوتبال بخش بردخون بر ضرورت تدوین برنامه سالانه تأکید کرد و افزود: تیم های فوتبال شهر و روستاهای بخش ساماندهی می شود که در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت همگانی هستیم تا وضعیت ورزش فوتبال متحول شود و جوانان منطقه به خواسته های خود برسند.

مجید حیدری اضافه کرد: با همه وجود و بهره گیری از تجربیات پیشکسوتان و اهالی فوتبال و بر اساس تقویم ورزشی در منطقه تلاش می کنیم تیم های ورزشی به جایگاه واقعی خود برسند.

در ادامه پیشکسوتان و مسئولان حاضر در نشست پیرامون ورزش منطقه و خواسته های اهالی ورزش مطالبی بیان کردند و پس از معرفی اعضای هیئت فوتبال بخش، مقرر شد به تیم های حاضر در لیگ استان تا پایان سال مبلغ ۲۰۰ میلیون ریال مساعدت شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر