شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۰۷۵۶
دوشنبه ۰۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۶:۰۱

فکرشهر: فرماندار گناوه گفت: شهرداری و اداره آب و فاضلاب باید جهت مسدود شدن ورود فاضلاب به دریا در گناوه اقدام جدی کنند.

به گزارش فکرشهر از مهر، سیدعلی پاک نژاد در نشست با خبرنگاران و مدیران فضای مجازی در خصوص وضعیت فاضلاب گناوه، اظهار داشت: در بحث حل دفع صحیح فاضلاب در شهرستان گناوه باید بحث را از نشست ها و میزگردها فراتر کنیم و با آگاهی بخشی در این زمینه در سطح شهرستان این مشکل را مرتفع کنیم.

وی با بیان اینکه دفع نادرست فاضلاب سلامت مردم را دچار آسیب می کند، بیان کرد: رسانه ها، فعالین اجتماعی و فضای مجازی باید در این راستا به مردم اطلاع رسانی کنند.

پاک نژاد عنوان کرد: مشکل عمده ما اکنون عدم اتصال برخی خانه ها به انشعاب فاضلاب و سرازیر شدن این فاضلاب ها به دریا است و لازمه رفع این مشکل مشارکت و همت همگانی است.

فرماندار گناوه با اشاره به اینکه دستگاه های اجرایی و ادارت مرتبط می توانند یاری رسان در حل این مشکل باشند، گفت: شهرداری و سازمان نظام مهندسی می تواند در طرح های مختلف تشویقی خانواده ها را ترغیب به اتصال انشعابات کنند و در مرحله دوم باید برخورد و اخطار قانونی داده شود.

وی تصریح کرد: شهرداری و اداره آب و فاضلاب باید جهت مسدود شدن ورود فاضلاب به دریا در گناوه اقدام جدی کنند.

پاکنژاد با اشاره به هزینه مورد نیاز برای تکمیل سیستم فاضلاب گناوه عنوان کرد: باید با همکاری مسئولان استانی و نمایده مجلس اعتبارملی را برای تکمیل این پروژه اخذ کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر