جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۴۳۳۹
سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۳۹۷ - ۰۷:۵۵

فکرشهر: رئیس شورای اسلامی شهر خارگ گفت: کلینیک علمی ترک اعتیاد در جزیره خارگ راه‌اندازی شود.

به گزارش فکرشهر از مهر، مهدی باقری در نشست ستاد مبارزه مواد مخدر در جزیره خارگ اظهار کرد: به منظور مقابله با مواد مخدر اقدامات بسیار خوبی حوزه انتظامی و قضایی صورت گرفته است.

وی با تاکید بر لزوم مقابله جدی با مواد مخدر در جزیره خارگ بیان کرد: بحث مواد مخدر یکی مهمترین مباحث در حوزه اجتماعی جزیره خارگ است که باید بصورت ویژه در حوزه مقابله و پیشگیری ورود کنیم.

رضایی افزود: حلقه مفقوده بعد از درمان فرد متعاد تداوم آموزش این افراد در حوزه‌های اجتماعی و فردی است، کلاس‌های بسیاری خوبی به صورت خودگران در جزیره برگزار شده است که حمایت خاصی از ارگان این نهادهای خود گردان نمی‌شود.

رئیس شورای شهر خارگ تصریح کرد: راه‌اندازی کلینیک علمی ترک اعتیاد یکی از نیازهایی است که امروز در این جزیره احساس می‌شود، بهداشت و درمان، بهزیستی و .... در این حوزه درگیر شوند که شاهد بازخورد خوبی در این زمینه باشیم.

باقری ادامه داد: بررسی‌های ویژه‌ای در این حوزه توسط شورا صورت گرفته است و ما هم اکنون تمامی زیرساخت‌های در خصوص در تخصص در این حوزه را در جزیره خارگ داریم و فقط با قرار دادن یک فضا در اختیار آنها این مجموعه به زودی راه اندازی خواهد شد و امیدوار هستیم یک وحدت رویه در این حوزه را شاهد باشیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر