دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۴۹۵۰۳
يکشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۷ - ۰۵:۲۸

فکرشهر: مدیر آب و فاضلاب شهرستان دیر گفت: افزایش کیفیت آب بردخون نیازمند اعتبار بیشتر است.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، حسین درخشنده ظهر یکشنبه در آیین معارفه مسئول آب شهری بردخون اظهار کرد: برای تأمین آب شهروندان نیاز به هزار و ۸۵۰ مترمکعب آب است که بخشی از آن به وسیله خط کوثر و بخش دیگر با کمک چاه در منطقه تأمین می شود.

وی افزود: آب و فاضلاب تلاش می کند آب مردم را تأمین کند و در این زمینه نیاز به همکاری و حمایت ادارات دیگر است تا مشکلی برای شهروندان ایجاد نشود.

درخشنده با بیان اینکه بهای آب در شهرها متفاوت است، اضافه کرد: برای افزایش کیفیت آب نیاز به جذب اعتبارات بیشتر است که امیدواریم با تعویض شبکه لوله کشی شهری با همکاری شهرداری این مهم محقق شود.

شبکه آبرسانی فرسوده است

بخشدار بردخون نیز گفت: زیرساخت های آب در شهر نیاز به تغییر دارد زیرا شبکه های لوله کشی فرسوده و قدیمی است و با افزایش فشار دچار شکستگی می شود و خساراتی را به همراه دارد.

علی اخلاقی افزود: در تابستان گذشته کمبود آب در منطقه احساس نشد که نتیجه تلاش مسئولان آب و همکاری مردم بود و امیدواریم مدیریت آب همچنان ادامه یابد تا مشکلی ایجاد نشود.

وی خواستار افزایش آب ورودی از خط کوثر به شبکه آب رسانی شد و اضافه کرد: مسئولان آب همواره در کنار و همراه مردم تلاش کنند تا مشکلات به حداقل برسد زیرا آب موضوع مهمی است که باید مدیریت شود.

بخشدار بردخون با بیان اینکه در برخی مناطق خیرین آب رسانی تشکیل شده، گفت: آب ضروری ترین عامل سکونت و آبادانی است که صادقانه بکوشیم تا انتظارات مردم عملی شود و در این زمینه مشارکت ادارات و نهادها لازم است.

اخلاقی اظهار امیدواری کرد: نیروهای منطقه پرورش داده شوند تا در آینده مدیریت آب منطقه را به عهده گیرند.

لزوم بهبود کیفیت آب

نائب رئیس شورای اسلامی شهر بردخون نیز گفـت: بیشترین مشکلات و انتقادها از آب است که امید داریم ضمن بهبود کیفیت آب برای تأمین آب تلاش بیشتری شود.

مجید دریایی افزود: بیشترین منبع تأمین آب منطقه از چاه است که انتظار داریم این میزان کاهش یابد و از آب بهداشتی برای مصرف مردم استفاده شود.

در پایان ضمن تقدیر از تلاش های مسئول قبلی، حمزه جاوید به عنوان مسئول آب شهری بردخون معرفی شد.

بخش بردخون نیازمند تحول ورزشی است

مجید احمدی رئیس ورزش و جوانان شهرستان دیر ظهر یکشنبه در آئین معارفه مسئول نمایندگی ورزش و جوانان بخش بردخون اظهار کرد: ورزش در زندگی مردم جایگاه خاصی دارد و باید از نیروهای علاقمند و فعال ورزشی بهره برد.

وی افزود: ورزش و جوانان بدون همراهی و حمایت مسئولان دیگر قادر به فعالیت نیست و انتظار داریم همه نهادها و ادارات بویژه آموزش و پرورش، شورای اسلامی و شهرداری در این زمینه مشارکت کنند.

احمدی با بیان اینکه بردخون نسبت به مناطق دیگر پیشرفت ندارد، اضافه کرد: نیاز است ورزشکاران منطقه سازمان یافته شوند و در قالب هیات های ورزشی فعالیت کنند تا عامل تحول در شهرستان شوند.

رئیس ورزش و جوانان شهرستان دیر ادامه داد: ۲۰۰ میلیون ریال جهت انجام تعمیرات ورزشی اختصاص یافته اما برخی مشکلات و کمبودها هنوز در منطقه وجود دارد و امیدواریم در این دوره با وجود استعدادها و ظرفیت های ورزشی، بردخون به جایگاه واقعی خود برسد.

سازماندهی هیئت ها

بخشدار بردخون نیز گفت: سازماندهی هیئت ها موجب پیشرفت می شود زیرا تا یک سال گذشته شطرنج بردخون جایگاه خاصی نداشت اما با تشکیل هیأت شطرنج امروز شاهد رقابت بازیکنان این رشته در سطح استان و کشور هستیم.

علی اخلاقی خواستار توجه به ورزش بانوان شد و افزود: فعالیت های ورزشی به روستاها منتقل شود و خانه های ورزش گسترش پیدا کند و از ورزش های همگانی و عمومی حمایت بیشتری شود.

وی با بیان اینکه بیشتر روستاها دارای چمن ورزشی هستند، اضافه کرد: آموزش و پرورش، دهیاری ها و پیشکسوتان ورزشی ظرفیت مناسبی در مسیر پیشرفت ورزش است و با تلاش نماینده مجلس و از محل اعتبارات نفت به زودی چند سالن ورزشی در بخش احداث می شود که انتظار می رود سرانه ورزشی منطقه به سطح مطلوب برسد.

بخشدار بردخون خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت جوی منطقه بیشتر ورزشکاران در شب فعالیت می کنند که امیدواریم با ایجاد سیستم روشنایی در استادیوم شهید زنگباری این خواسته ورزشکاران بردخونی نیز محقق شود.

ظهیر محمودی رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: پتانسیل و استعدادهای زیادی در منطقه داریم و به همین دلیل ورزش مدارس جایگاه ویژه ای در آموزش و پرورش دارد و می کوشیم با مجموعه ورزش و جوانان همکاری و تعامل کنیم.

لزوم رفع مشکل روشنایی استادیوم

مجید دریایی نائب رئیس شورای اسلامی شهر نیز با انتقاد از مشکل روشنایی استادیوم ورزشی بردخون گفت: شورای شهر با همه توان از ورزش منطقه حمایت می کند تا استعدادهای منطقه رشد کند و با وجود مربیان، داوران و ورزشکاران جایگاه مناسبی پیدا کنیم.

مسئول جدید نمایندگی ورزش و جوانان بخش بردخون نیز گفت: با انگیزه حمایت و همراهی مردم و مسئولان این مسئولیت را بر عهده گرفته ام زیرا ورزش بردخون دارای مشکلات و استعدادهایی است که با مشارکت جمعی ارتقاء می یابد.

صادق نظری افزود: ورزش موضوع مهمی است که باید نگاه ها به آن تغییر کند و به درون خانواده ها منتقل شود زیرا هرچه برای ورزش هزینه کنیم سلامتی تقویت می شود و از بیماری ها کاسته می شود.

وی اضافه کرد: هیات های ورزشی را ساماندهی می کنیم و بدون حاشیه مسئولان هیات ها انتخاب می شوند.

در ادامه تعدادی از ورزشکاران مطالبی بیان نمودند و ضمن تقدیر از مسئول قبلی، صادق نظری به عنوان مسئول جدید نمایندگی ورزش و جوانان بخش بردخون منصوب شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر