شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۴۲۴
دوشنبه ۱۰ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۸

فکرشهر: رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های عمران شهری گفت: وضعیت پروژه‌های نیمه تمام شهرداری بوشهرهرچه سریع‌تر مشخص شود.

به گزارش فکرشهر از تسنیم، ندا عبدالله‌زاده بعدازظهر امروز در جلسه شورای شهر بوشهربا تاکید بر تامین مطالبات شهروندان اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های شهری به ویژه در محلات جنوبی شهر بوشهر در اولویت قرار دارد و در این راستا اعتبارات ویژه‌ای به این طرح‌ها تخصیص یافته است.

وی، تکمیل طرح‌های عمران شهری را یک ضرورت دانست و تاکید کرد: برای کنترل ترافیک بوشهر و تامین مطالبات شهروندان طرح پارکینگ طبقاتی در شهر بوشهر تدوین و ضرورت دارد عملیاتی شود.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر بیان کرد: احداث پارکینگ طبقاتی یکی از مطالبات جدی ما در شورای شهر است و انتظار می‌رود در این زمینه اقدام جدی‌تری صورت گیرد .

عبدالله‌زاده با اشاره به نقش مهم پارکینگ طبقاتی در روان سازی عبور و مرور در شهر بوشهر خاطر نشان کرد: از این رو درخواست می‌شود با توجه به اینکه در بودجه امسال ایجاد پارکینگ در مرکز شهر مصوب شده با تکمیل آن می‌تواند نقش مهمی در کاهش ترافیک مرکز شهر داشته باشد.

   وی تکمیل پروژه نخست تقاطع غیرهمسطح  بوشهررا یک ضرورت دانست و تصریح کرد: در شورای چهارم تجربه مشکلی که پیرامون تقاطع غیر همسطح گریبان شهرداری شد ولی هنوز هم تکمیل نشده و قطعا شهروندان می‌گویند چرا هنوز مشکلات تقاطع غیر همسطح اول حل نشده تقاطع غیر همسطح دوم کلنگ زنی شده است از این رو انتظار می‌رود در عملیات  اجرای این پروژه دقت شود که شهروندان با مشکلات کمتری مواجه شوند .

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر بوشهر با تاکید بر تسریع اجرای پروژه‌های عمران شهری گفت: وضعیت پروژه‌های نیمه تمام شهرداری بوشهر مانند چرخ فلک و فانوس دریایی هرچه سریع‌تر مشخص شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر