دوشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۷۶۶۴
سه‌شنبه ۱۸ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۲

فکرشهر: سه بازیکن گرجستانی شاهین شهرداری بوشهر پس از انجام آخرین بازی در مرحله پلی اف لیگ باشگاهای اروپا به این تیم اضافه می شوند.

۲به گزارش فکرشهر از ایرنا،  بازیکن تیم ملی جوانان نیز در تمرین تیم حضور دارند که به احتمال فراوان جذب می‌شوند و همچنین رایزنی برای جذب چند بازیکن لیگ برتری نیز در حال انجام است.

سرپرست تیم شاهین شهرداری بوشهر روز دوشنبه گفت: تیم شاهین پس از انجام دو دیدار تدارکاتی با تیم‌های ذوب آهن اصفهان و آرمان گهر سیرجان، روز پنجشنبه صبح آخرین تمرین خود در اردوی بروجن برگزار و سپس راهی بوشهر می‌شود.

خداکرم ایزدپناه افزود: پس از بازگشت به بوشهر ۲ روز بازیکنان استراحت و سپس از روز یکشنبه ۲۳ تیرماه برای آماد شدن جهت حضور در تورنمنت ۱۵ هزار شهید استان فارس راهی شیراز می‌شوند.

وی یادآور شد: همچنین برگزاری یک دیدار تدارکاتی با تیم قشقایی شیراز قبل از آغاز تورنمنت نیز در دستور کار کادر فنی قرار دارد.

ایزدپناه گفت: پس از پایان تورنمنت شیراز بر اساس نوبت دریافتی مرکز ایفمارک (تست پزشکی) بازیکنان شاهین اول مرداد ماه راهی تهران می‌شوند.

وی تصریح کرد: همچنین ویسی به عنوان سرمربی در حال رایزنی است تا در صورت امکان شاهین در دوم یا سوم مردادماه با یکی از تیم‌های پرطرفدار لیگ برتر در تهران دیداری تدارکاتی برگزار کند.‌

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر