دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۶۸۵
چهارشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۱

فکرشهر: عضو شورای اسلامی شهر بوشهر گفت: کارت ویژه لیگ برتر برای پیشکسوتان فوتبال بوشهر تهیه شود.

به گزارش فکرشهر به نقل از مهر، مهرزاد آسایش سه‌شنبه‌شب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تصمیم فدراسیون فوتبال برای برگزاری مسابقات لیگ برتر در ورزشگاه شهید مهدوی، مشکلات و کمبود محلات تنکگ ها را گوشزد کرد.

وی اضافه کرد: سال‌ها گلایه شورایاران و شهروندان ساکن در این محلات و تردد مسئولان به نیروگاه و یا حضور حداقل در تالارهای مستقر در تنگک‌ها، مشکلات را پر رنگ نکرده بود.

این عضو شورای شهر بوشهر افزود: انتظار می‌رود که اگر اتفاقی هم برای این محلات رخ می‌دهد، خارج از روند احساسی و با هدف بهره مندی ساکنین باشد، چون تیم های ورزشی ۲۴ ساعت می‌آیند و می روند، اما این مردم هستند که در محله سکونت دارند.

وی همچنین خواستار پیگیری شهرداری برای تهیه کارتی برای پیشکسوتان فوتبال بوشهر برای تماشای مسابقات لیگ برتری شاهین شد تا گنجینه های تجربه و پیشکسوتان فوتبال به نحو مناسبی تکریم شوند.

آسایش با انتقاد از اجرایی نشدن پروژه هایی که برای توجه به محلات تنگک ۳، شهرک فضیلت و باغ زهرا در بودجه سال گذشته و امسال مصوب شده، گفت: رییس شورا باید پیگیر این مهم و برنامه زمان بندی پروژه های عمرانی شهرداری باشد تا اگر بعد از دوسال قرار نیست مصوبات بودجه برای این محلات به مرحله اجرا برسد، در بودجه سال آینده تکرار نشده و امیدواری بی نتیجه به مردم ندهیم.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر