يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۵۹۸۰۲
شنبه ۰۹ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۱

فکرشهر: فرماندار شهرستان بوشهر گفت: در هفته دولت امسال ۸۱ پروژه در شهرستان بوشهر افتتاح و کلنگ‌زنی شد.

به گزارش فکرشهر از مهر، عباس جمشیدی عصر جمعه در آئین تجلیل از کارمندان نمونه خارگ اظهار داشت: همه کسانی که دل در گرو نظام دارند باید احساس مسئولیت بیشتری کرده و با توجه به اینکه در جنگ اقتصادی هستیم با تمام وجود برای خدمت به مردم تلاش کنند.

وی اضافه کرد: در کشور توانمندی‌ها و ظرفیت‌های بسیار خوبی وجود دارد و باید این ظرفیت‌ها را بالفعل کنیم که این وضعیت تحریم فرصتی برای حرکت در این مسیر است. باید از خام‌فروشی فاصله بگیریم و نفت و دیگر ظرفیت‌ها را خام‌فروشی نکنیم.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه باید روی نیروی انسانی سرمایه‌گذاری ویژه‌ای صورت گیرد، تاکید کرد: باید این ذخایری که در اختیار داریم را به محصولات با ارزش بیشتر تبدیل کنیم.

وی با بیان اینکه باید با تمام توان در راستای رضایت‌مندی مردم گام برداریم، افزود: امروز در شرایط سختی هستیم و هر کسی استقامت کرده و خدمات‌رسانی کند هنر کرده است. باید از همه ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات مردم تلاش کنیم.

جمشیدی افزود: هرچقدر بیشتر در بین مردم باشیم، می‌توانیم مشکلات مردم را کاهش دهیم. با وجود فشارهای دشمنان و تحریم‌های شدید آنها، روند توسعه استان متوقف نشده است. در همین هفته دولت امسال ۵۹ پروژه با ۱۷۸ میلیارد تومان افتتاح و ۲۲ پروژه با ۱۰۶ میلیارد تومان کلنگ‌زنی کردیم.

وی با بیان اینکه وجود برخی ایرادات را قبول داریم، تاکید کرد: اگر در نقطه‌ای ایراد و مشکلی وجود دارد نباید خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی را زیر سوال ببریم و همه باید در سایه وحدت و همدلی و هم‌افزایی کار را به پیش ببریم.

فرماندار بوشهر با بیان اینکه باید در سیستم آموزشی به سمت تولید کارآفرین برویم، خاطرنشان کرد: نباید به دنبال استخدام‌های دولتی باشیم و بلکه باید به سمت تولید کارآفرین برویم. امروز ساختار اداری ما بزرگترین مانع در راستای توسعه و پیشرفت است و باید این روند اصلاح شود.

لزوم توجه به آموزش و پرورش خارگ

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ در این نشست با تبریک هفته دولت، اظهار داشت: فرماندار شهرستان بوشهر احترام خاصی برای مردم خارگ قائل هستند و توجه ویژه‌ای به مسائل و نیازهای جزیره دارند.

بهروز خواجه اضافه کرد: از فرماندار بوشهر درخواست داریم که مصوبات جلسات خارگ پیگیری شود و شاهد تحقق این مسائل باشیم.

وی یکی از مسائل مهم در جزیره خارگ را رفع مشکلات آموزش و پرورش خارگ دانست و اضافه کرد: انتظار داشتیم سطح علمی معلمان اعزامی به جزیره خارگ بالا باشد. معلمان حق‌التدریس بومی استفاده شود و مهرماه امسال تعدادی از جوانان تشنه خدمت را در آموزش و پرورش ببینیم.

رئیس شورای اسلامی شهر خارگ با بیان اینکه انتظار داریم نیروهای بومی برای آتش‌نشانی خارگ استخدام شوند، افزود: انتظار داریم وسایل سرمایشی فضاهای ورزشی خارگ تامین شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر