جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۰۷۴۸
چهارشنبه ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۷:۲۹

فکرشهر ـ مصطفی منفرد: روز سه شنبه  ـ ۲۶ شهریورماه ـ در فاصله حدود ۳۰ مایلی جزیره خارگ، ناخدای یک لنج صیادی دچار تشنج شد که فورا با مرکز اداره بندر خارگ موضوع اطلاع داده می شود. شناور ناجی شماره ۹ اداره بندر که صرفا برای چنین شرایطی در خارگ تعبیه شده، در ساعت ۱۵:۴۰ دقیقا به موقعیت لنج صیادی اعزام که پس از تحویل گرفتن بیمار ساعت ۱۷:۱۵ دقیقه بیمار در اسکله مروارید تحویل آمبولانس اورژانس داده و در نهایت به بیمارستان نفت اعزام می شود.

به گزارش فکرشهر، با تلاش های بی وقفه تیم و کادر پزشکی بیمارستان نفت، بیمار شرایط بهتری به دست می آورد تا در مراحل بعدی به بوشهر اعزام شود.

یکی از همراهان بیمار در گفت و گو با «فکرشهر» اظهارداشت: پس از اعزام بیمار که صیاد اهل جزیره شیف است، با وجود چندین ساعت پیگیری و تماس های مکرر کادر پزشکی با مرکز ستاد اورژانس استان، مرکز ستاد اورژانس استان گفت که در حال حاضر  تخت خالی وجود ندارد که همین امر سبب شد در پروسه اعزام با بالگرد وقفه چند ساعته ای ایجاد شود.

حسین باغبان افزود: برای حل این مساله، موضوع را با آقای مطوری ـ کارشناس امنیتی سیاسی فرمانداری بوشهر ـ در میان گذاشته شد که موفق شدند تخت خالی در بیمارستان سلمان فارسی بوشهر فراهم کنند.

رییس روابط عمومی عملیات عمومی پایانه های نفتی ایران نیز در این باره توضیح داد: باتوجه به تشخیص کادر پزشکی بیمارستان مبنی بر اعزام این فرد به خارج از جزیره خارگ و با پیگیری صورت گرفته توسط مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه های نفتی ایران و به درخواست تامین اجتماعی این فرد حادثه دیده به همراه اسکورت پزشکی توسط یک دستگاه بالگرد فلات قاره در ساعت ۱۲:۴۵ دقیقه به بوشهر انتقال یافت.

به گزارش فکرشهر، ستایشی افزود: این صیاد اهل جزیره شیف، در دریا دچار تشنج شده بود که در بیمارستان نفت خارگ ـ خلیج فارس ـ مورد درمان اولیه قرار گرفت و امروز ـ چهارشنبه  ـ با بالگرد نفت به بوشهر اعزام شد.

نظرات بینندگان
علیفر
|
-
|
پنجشنبه ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹
با سلام.سپاس از اخبار درج شده و زحمات شما.جسارتا عملیات عمومی سمت مدیرروابط عمومی ندارد و سمت بصورت رییس روابط عمومی تعریف میشود. 
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر