چهارشنبه ۰۶ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۲۹۱۲
پنجشنبه ۰۹ آبان ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۱

فکرشهر: معاون سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم کشور از روستای بشیر آباد در بخش سعدآباد بازدید کرد.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی بخشداری سعدآباد، در این بازدید منوچهر رزمجو با بیان اینکه گسترش کارگاه های خرد بانوان روستایی می تواند در دو زمینه ی تقویت بنیه مالی بانوان و خانواده و نقش مهم آن برای جلوگیری از گسترش مهاجرت روستایی، افزود: رویکرد دولت همواره در جهت مهاجرت معکوس به روستاها است و این مهم جز با حمایت از کار آفرینان خرد و کلان و آموزش های لازم تحقق یافتنی نخواهد بود.

وی تسریع کرد تا کنون توانسته ایم در مناطق محروم با حمایت از کار آفرینی بانوان روستایی، این مهم را عملیاتی کرده و جهت رسیدن به نقطه مطلوب و مورد نظر اهتمام تمام دستگاه ها به ویژه ایجاد انگیزه فردی و گروهی در بانوان را می طلبد که طبق بازدید های مستمر و گزارشات لازم تحقق این هدف رو به افزایش است.

منوچهر رزمجو از گارگاه های بسته بندی خرما، پخت و توزیع نان سنتی در روستای بشیرآباد و همچنین از روند اجرایی کارگاه ها بازدید و جهت اطلاع برای حمایت و گسترش آنها در هر روستا با توجه به قابلیت روستای مورد نظر و ترغیب بانوان روستایی جهت ایجاد چنین فعالیت هایی با توجه به آمادگی و اشراف آنها در حوزه کاری و آموزش های متناسب با کار و کسب ایجاد شده و در نهایت حمایت مالی از این بانوان برای تجهیز و بسترسازی لازم در حوزه شغل مورد نظر، دستورات لازم را ابلاغ نمود.

در این بازدید منوچهر رزمجو معاون سرمایه گذاری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم، رضوی رییس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت مادر تخصصی صندوق حمایت از توسعه بخش کشاورزی، معاون وزیر میراث فرهنگی گردشگری و صنایع دستی، مهندس نوروزی سرپرست فرمانداری دشتستان، مدیرکل شهری و روستایی استانداری، مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری، رییس سازمان جهاد کشاورزی استان و محمد مهدی مشایخی بخشدار سعدآباد حضور داشتند.

به گزارش فکرشهر، گارگاه بسته بندی خرما و پخت نان محلی با مدیریت خانم ها غلامی و کرمی از جمله کارگاه هایی بودند که مورد بازدید مسوؤلان قرار گرفت.

نظرات بینندگان
زهرادهقان آزاد
|
-
|
شنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۶
خداراشاکروسپاس گذاریم بابت تلاش وزحمات همه عزیزانی که درآبادانی روستاتلاش کردندوآروزمی کنم روزبه روزروستای بشیرآبادنه تنهادرایران بلکه درجهان ازخوبی وپیشرفت بدرخشه
ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر