شنبه ۳۱ شهريور ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۳۴۴۷
دوشنبه ۲۰ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

فکرشهر: سرپرست اداره آموزش و پرورش سعدآباد اظهار داشت: براساس سند تحول بنیادین در آموزش و پرورش، تعلیم و تربیت زیستی و بدنی، یکی از مهمترین ساحت های فرآیند تعلیم و تربیت است که تأثیر زیادی در تحقق سایر ساحت ها دارد.

به گزارش فکرشهر، اسماعیل بیان کرد: مدرسه به عنوان اصلی ترین کانون آموزش و آماده سازی دانش آموزان برای ورود به جامعه، نقش مهمی در توسعه و پیشرفت جوامع انسانی ایفاء می کند، زیرا جامعه امروزی ما محصول دیروز مدارس و آینده جامعه به دست دانش آموزان امروز شکل خواهد گرفت، بنابراین کلید توسعه و جرقه پیشرفت جامعه، در مدارس زده می شود.

وی با اشاره به اثرات ورزش گفت: ورزش از بسیاری از آسیب های اجتماعی که به نحو نگران کننده ای به عنوان خطری جدی برای جامعه، جوانان و نوجوانان ما مطرح است، پیشگیری می کند و موجب تقویت روحیه امید و نشاط در جامعه می شود.

وی افزود: المپیاد ورزشی درون مدرسه ای با هدف ایجاد شور و نشاط، پشتکار مقاومت، آمادگی و مهارت در سایر درس ها، گسترش کار گروهی، تمرین موفقیت و شکست، ترویج منش پهلوانی و اخلاق جوانمردی واستعدادیابی برگزار می شود لذا از دانش آموزان می خواهم که به صورت فعال در آن شرکت کنید.

به گزارش فکرشهر، ششمین دوره المپیاد ورزشی دورن مدرسه ای در دبیرستان نمونه رازی سعدآباد با حضور امام جمعه، بخشدار، سرپرست اداره آموزش و پرورش، معاونت و کارشناس حوزه پرورشی و تربیت بدنی، روسای ادارات و نهادها، فرهنگیان ارجمند، اولیاء و دانش آموزان برگزار شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر