شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فکرشهر: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: سه نمایش از استان بوشهر در جشنواره تئاتر مناطق کشور در گچساران حضور دارد.به گزارش فکرشهر، جهانشیر یاراحمدی با بیان این مطلب اظهار داشت: بیست و ششمین جشنواره تئاتر مناطق کشور 19مهرماه در گچساران آغاز به کار کرد که در این جشنواره سه نمایش برگزیده استان بوشهر نیز حضور دارند.
کد خبر: ۶۵۱۹
سه‌شنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۳ - ۰۳:۴۹

فکرشهر: رئیس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: سه نمایش از استان بوشهر در جشنواره تئاتر مناطق کشور در گچساران حضور دارد.

به گزارش فکرشهر، جهانشیر یاراحمدی با بیان این مطلب اظهار داشت: بیست و ششمین جشنواره تئاتر مناطق کشور 19مهرماه در گچساران آغاز به کار کرد که در این جشنواره سه نمایش برگزیده استان بوشهر نیز حضور دارند.

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: در روز نخست این جشنواره ماحوزی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر و جهانشیر یاراحمدی رییس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر در راستای حمایت از این گروه ها به گچساران سفر کرده و با هنرمندان این سه گروه دیدار و گفتگو کردند.

یاراحمدی به تلاش بسیار این گروه ها برای حضور در جشنواره تئاتر مناطق کشور اشاره و بیان داشت: در این سفر همچنین فرماندار گچساران با مدیر کل ارشاد فرهنگ و ارشاد اسلامی دیدار کرد.

وی هدف عمده از این سفر را حمایت از تئاتر استان در عرصه های فراستانی اعلام کرد و افزود: امیدوارم با این حمایت ها تئاتر استان روز به روز گام های بلندتری بردارد.

رییس انجمن هنرهای نمایشی استان بوشهر گفت: هنرمندان تئاتر استان بوشهر از استعدادهای بسیاری در حوزه خود برخوردار هستند و امیدوارم که در این جشنواره نیز به خوبی بدرخشند.
منبع: مهر

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر