يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۳۱۵
جمعه ۲۹ آذر ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۴

فکرشهر: امام جمعه موقت اهرم گفت: دلسوزترین و کارآمدترین افراد برای مجلس انتخاب شوند.

به گزارش فکرشهر از مهر، حجت الاسلام ابوالحسن اسلام‌فرد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه اهرم با اشاره به اینکه حدود دو ماه دیگر انتخابات مجلس شورای اسلامی برگزار می‌شود اظهار داشت: یکی از انتخاب‌های تأثیر گذار در کشور انتخابات مجلس شورای اسلامی است که حضرت امام فرمودند مجلس در رأس امور است.

امام جمعه موقت اهرم بیان کرد: مردم باید توجه داشته باشند نسبت به رأی که می‌خواهند در دوم اسفند به صندوق بیندازند مسئول هستند و نظر به اینکه طی دو ماه فرصت دارند تا تحقیق لازم در خصوص کسانی که برای مجلس نام نویسی کردند انجام دهند و به بهترین آنها رأی بدهند.

وی افزود: اگر با بی دقتی در انتخابات مجلس، ریاست جمهوری، شوراهای اسلامی و خبرگان رأی دادیم مسئول هستیم اما اگر دقت کردیم و مسئولانه رأی دادیم ماجوریم.

اسلام فرد یادآور شد: لازم است مردم از عزیزانی که برای مجلس نام نویسی کردند برای حوزه دشتی و تنگستان فارغ از مباحث چپ و راست شایسته‌ترین فرد را انتخاب کنند.

امام جمعه موقت اهرم خاطرنشان کرد: مردم باید دلسوزترین، کارآمدترین و جهادی‌ترین را انتخاب کنند. مردم رئیس نمی‌خواهند نوکر می‌خواهند.

وی ادامه داد: کسانی که می‌توانند برای مردم جهادی کار کنند وارد عرصه انتخابات شوند تا دوم اسفند خیلی وقت دیگر است آنهایی که نمی‌توانند جهادی کار کنند انصراف بدهند.

اسلام فرد با اشاره به اینکه در این اوضاع اقتصادی مردم گرفتار هستند افزود: مسئولان به هوش باشند وقت خواب نیست دشمن در کمین است و بعضی حضرات مسئولین خواب گران هستند باید بیدار شوند.

امام جمعه موقت اهرم افزود: عمر خدمت محدود است این پست‌ها و سمت‌ها و ریاست‌ها، نماینده مجلس و امام جمعه بودن همه اینها گذراست باید مسئولین قدر بدانند این مردم خیلی خوب و وفادار و همیشه در صحنه هستند هرچه کم کاری بود از مسئولین بوده است.

وی با اشاره به اینکه در آستانه طولانی‌ترین شب سال قرار داریم یادآور شد: اسلام با فرهنگ صحیح در تقابل نیست بعضی به دنبال این هستند که ذهن جوانان را درگیر بعضی مسائل کنند که اسلام با فرهنگ ایران در تقابل است.

اسلام فرد با اشاره به اینکه هر جا فرهنگ صحیح داشتند اسلام صحه گذاشته ادامه داد: پس از مبعوث شدن پیامبر به پیامبری یکی از فرهنگ‌های جاهلی که وجود داشت که در طول سال چهار ماه جنگ منع شده بود اسلام به آن صحه گذاشت ولی با فرهنگ نازیبا و غیر انسانی مقابله کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر