سه‌شنبه ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۵۶۳۸
شنبه ۰۷ دی ۱۳۹۸ - ۰۱:۲۸

فکرشهر: «مسلم توانا»، خیّر سلامت اهل شهر بردستان با حضور در دانشگاه علوم پزشکی بوشهر تفاهم‌نامه ساخت مرکز دیالیز در شهرستان دیّر امضاء کرد.

به گزارش فکرشهر از صداو سیما، مسلم توانا جوان خیّر سلامت اهل شهر بردستان به همراه رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان در دیدار با رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان بوشهر تفاهم‌نامه ساخت مرکز دیالیز شهرستان دیّر با زیربنای ۲۸۰ مترمربع و با اعتبار چهار میلیارد ریال امضاء کرد.

این خیر در این نشست گفت: خوشحالم که توانسته‌ام برای شادی روح پدر مرحومم در این امر خیّر مشارکت کنم و امیدوارم این قدم خیّر بتواند گره‌ای از مشکلات بیماران دیالیزی شهرستان باز کند.

رییس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر نیز در این نشست با تقدیر از کار ارزشمند خانواده مرحوم توانا اظهار داشت: خیرین و مردم نوع‌دوست در التیام بخشی به آلام بیماران نقش بسزایی ایفا می‌کنند و کمک خیرین به حوزه بهداشت و درمان یکی از بهترین و ماندگارترین نوع نیکوکاری است.

دکتر سعید کشمیری با تأکید بر لزوم تعامل و هم‌افزایی برای هدایت نیات خیرین به حوزه بهداشت و درمان افزود: برای فرهنگ‌سازی و ترویج فرهنگ وقف در حوزه بهداشت و درمان باید از ظرفیت رسانه‌ها و فضای مجازی بهره برد و آثار بسیار مثبت این اقدامات خیرخواهانه در حوزه بهداشت و درمان و کمک به سلامت بیماران در جامعه تبیین شود.

رییس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دیّر نیز با اشاره به نیاز شهرستان به مرکز دیالیز گفت: این شهرستان دارای ۱۷ نفر بیمار دیالیزی است که جهت دریافت خدمات به مراکز دیالیز دیگر بیمارستان‌های استان مراجعه می‌کنند.

مهندس احمد آخوندی اضافه کرد: این مرکز دیالیز خیر ساز در دیّر دارای ۱۰ تخت دیالیز خواهد بود و تجهیزات آن نیز با توجه به پیگیری‌های انجام‌شده توسط دیگر خیرین شهرستان تأمین می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر