جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۶۷۲۷۱
جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۹

فکرشهر: رئیس قوه قضائیه در سفر به بوشهر از اسکله صیادی جفره بازدید و به صورت سرزده با حضور در جمع صیادان و ملوانان در جریان مشکلات این قشر قرار گرفت.

به گزارش فکرشهر از صداوسیما، در این دیدار صیادان و ملوانان سوخت، قطع شدن پیاپی سامانه ها ، پیاده نشدن مناسب طرح دولت الکترونیک در اسکله ،عدم بهره مندی از امتیاز سختی کار، امتیاز آب و نداشتن بیمه را از مشکلات خود عنوان کردند.

رئیس دستگاه قضا پس از شنیدن مشکلات صیادان خطاب به استاندار بوشهر گفت: پیش از سفر با آقای جهانگیری معاون اول رییس جمهور تلفنی در مورد مشکلات صیادان صحبت کردم که گفت: در جلسه دولت این موضوع تصویب شده است.

حجت الاسلام  رئیسی از استاندار بوشهر خواست که این موضوعات را پیگیری کند و به صیادان اطمینان خاطر داد که مشکلات آن‌ها بررسی و اگر در استان قابل حل بود از سوی استاندار و اگر در حوزه استانداری نبود، در تهران پیگیری خواهد شد.

وی در پایان خطاب به صیادان از آن‌ها به عنوان قشر زحمتکش و سخت کوش یاد کرد و گفت: مسئولین باید عمل کنند ما هم پیگیری کنیم که عمل شود.

رئیس قوه قضائیه پس از بازدید از اسکله صیادی جفره به صورت از پیش اعلام نشده در گمرک بوشهر و محل دپوی خودرو‌های پرشمار وارداتی حاضر شد.

حجت الاسلام و المسلمین رئیسی در این بازدید در جریان علت دپو و تعداد این خودروها قرار گرفت.

در این دیدار رئیس کل دادگستری استان بوشهر آخرین وضعیت پرونده خودروهای وارداتی را تشریح کرد. رئیس دستگاه قضا هم در مورد ماندگاری کالا‌هایی که در گمرک است سئوالاتی را مطرح کرد.

وی در ادامه سامانه‌های فعال در گمرک جهت پیشگیری از قاچاق را مورد سئوال قرار داد که پاسخ شنید: روزانه 300 کانتینر بررسی می‌شود و تا آخر شب معمولا هر کاری باشد انجام می‌دهیم و مشکل خاصی نداریم.

آیت الله رئیسی در ادامه با کارکنان گمرک گفت‌وگو کرد و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر