سه‌شنبه ۰۵ تير ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۱۴۱۹
دوشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

فکرشهر: استاندار بوشهر گفت: انشعاب‌های غیر مجاز آب آشامیدنی در خانه باغ‌های این استان با هماهنگی دستگاه قضایی قطع شود.

به گزارش فکرشهر، عبدالکریم گراوند در نشست شورای آب استان بوشهر افزود: پیگیری جسورانه با تصمیم‌های عاقلانه در زمینه حل مسائل و مشکلات آب استان بوشهر باید توسط مدیران مربوطه دنبال شود.

وی با تاکید بر ضرورت نظارت بر توزیع آب تولیدی در استان بوشهر بیان کرد: به منظور جلوگیری از هدر رفت آب‌های تولیدی در این استان، نظارت بر روند توزیع آن ضروری است.

استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت اجرای پروژه‌های آب شیرین کن افزود: با توجه به مشکلات تامین آب بویژه  در جنوب استان و ضرورت احداث آب شیرین کن در این نقطه، مدیران مربوطه حوزه آب، با جدیت مصوبه‌های شورای آب را دنبال کنند.

وی بیان کرد: مدیران مجموعه آب استان، به منظور سرعت بخشی در اجرای مصوبه‌ها، برطرف کردن مشکلات آب و پروژه‌های مربوطه، یکی از معاونان خود را مامور پیگیری مصوبه‌های شورای آب کنند.

استاندار بوشهر تاکید کرد: به منظور استفاده بهینه از اعتبارات پروژه‌های آب، ضرورت دارد اعتبارات تخصیص یافته در این حوزه مدیریت شده هزینه شود.

مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: در زمان حاضر پنج هزار انشعاب غیر مجاز در این استان شناسایی شده که بیشتر آنها در حاشیه شهرها است.

عبدالحمید حمزه پور افزود: با توجه به اینکه انشعاب‌های غیر مجاز کنتور ندارند کنترلی در این زمینه وجود ندارد و فشار مضاعفی به شبکه وارد می‌شود.

وی همچنین بر ضرورت همکاری دستگاه‌های اجرایی برای ارائه مجوزها در بخش انشعاب‌های غیر مجاز تاکید کرد.  

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر