شنبه ۱۲ خرداد ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۵۰۷۰
پنجشنبه ۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۷:۲۹

فکرشهر: نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: کمبود آب فصل مشترک مشکلات نقاط مختلف شهرستان دشتستان است.

به گزارش فکرشهر از مهر، ابراهیم رضایی صبح پنجشنبه در جمع دهیاران بخش شبانکاره اظهار داشت: مسئولان هیچ وظیفه‌ای جز خدمت به مردم ندارند و ما هم به تلاش برای رفع مشکلات مردم و پیگیری نیازهای آنها افتخار می‌کنیم.

وی از کشاورزی به عنوان یکی از مهمترین قابلیت‌های شهرستان دشتستان نام برد و ادامه داد: باید زمینه برای توسعه کشاورزی و صنایع مربوط به آن در سطح شهرستان فراهم شود و حمایت لازم در این زمینه صورت گیرد.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی شفافیت را مهمترین راهکار مقابله با فساد دانست و تصریح کرد: انتظار می‌رود مسئولان در هر رده‌ای شفافیت را در دستور کار خود قرار دهند تا زمینه فساد و کج‌روی فراهم نشود.

رضایی بیان کرد: بسیاری از روستاها با مشکلاتی روبرو هستند که بخش عمده آن مربوط به آب، برق، مخابرات، راه و… است و ما به عنوان خادم مردم پیگیری لازم را برای رفع این مشکلات خواهیم داشت.

وی با بیان اینکه در بسیاری از شهرها و روستاها شاهد مشکلاتی در زمینه آب شرب و آب کشاورزی هستیم، افزود: کمبود آب فصل مشترک مشکلات نقاط مختلف شهرستان دشتستان است.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: تکمیل سد دالکی، توسعه آب‌شیرین‌کن‌ها، نوسازی و بهسازی خطوط آبرسانی و ایجاد سدهای جدید از مهمترین راهکارهای عبور از مشکلات آب شهرستان است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر