جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۷۶۷۴۴
شنبه ۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۰۴:۳۲

فکرشهر: فراخوان نخستین دوره جشنواره تئاتر تجربی مختص ویژه علاقه‌مندان به هنر نمایش سراسر کشور روز شنبه در بندرگناوه منتشر شد.

به گزارش فکرشهر، نخستین دوره جشنواره تئاتر تجربی به همت موسسه فرهنگی هنری مختص با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ۲ بخش "ایده‌هایی برای ارتکاب  اجرا" و " پنل گفت و گو پیرامون هنرهای اجرایی معاصر"   ۱۹ دی ماه ۱۳۹۹  در بندر گناوه برگزار می‌شود.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاداسلامی گناوه به خبرنگار ایرنا گفت: مجوز برگزاری این جشنواره که دبیری آن برعهده "علی حجی" از هنرمندان بندرریگ است در استان بوشهر صادر شده‌است.

علیرضا سبحانی افزود: این جشنواره با هدف اهمیت طرح و ایده به‌عنوان نقطه شروعی برای اجرا، کشف راه‌های جدید برای پیوندی نو میان ادبیات و اجرا، اهمیت فرایند تمرین‌نگاری تا رسیدن به طرح و ایده و توجه بیشتر به اهمیت فرایند ذهنی هنرمند در رسیدن به طرح اولیه برگزار می‌شود.

وی اظهارداشت: بخش ایده‌هایی برای ارتکاب اجرا در اولین دوره جشنواره تئاتر تجربی مختص به‌صورت رقابتی برگزار خواهد شد.

سبحانی گفت: در نخستین دوره برگزاری جشنواره، از طرح‌های خلاقانه و پیشرو متکی بر اجرا حمایت خواهد شد.

گروه‌های نمایشی می‌توانند برای ثبت‌نام  و تکمیل فرم از طریق وب‌سایت موسسه فرهنگی هنری مختص به نشانی www.mokhtasinst.com به‌صورت آنلاین اقدام کرده  و از وضعیت پذیرش آثار خود در جشنواره اطلاع پیدا کنند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر