دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار بوشهر در نشست کمیته بحران شهرستان بوشهر:
کد خبر: ۷۶۸۶۵
دوشنبه ۱۴ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۹

فکرشهر: فرماندار بوشهر گفت: با توجه به آغاز پیک سوم بیماری کرونا و قرمز بودن این شهرستان رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی توسط مردم و دستگاه‌های اجرایی ضروری است.

به گزارش فکرشهر به نقل از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، عباس جمشیدی روز دوشنبه در نشست کمیته بحران شهرستان بوشهر افزود: هرگونه سهل انگاری و ساده انگاری نسبت به ویروس کرونا موجب رشد انفجاری بیماری می‌شود به همین دلیل رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری هرچه بیشتر از شیوع ویروس توسط مردم الزامی است.

وی بیان کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی خود به صورت مستقیم بر شیوه رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نظارت لازم را داشته باشند و با کارکنانی که مبتلا می‌شوند و کسانی که دارای بیماری زمینه‌ای هستند برای دورکاری همکاری شود.

فرماندار بوشهر همچنین بر ضرورت ثبت نام غیر حضوری دانشجویان جدیدالورود برای پیشگیری از شیوع بیماری تاکید کرد.

وی یادآور شد: شدت گرفتن موج سوم بیماری با توجه به فصل پائیز و شیوع ویروس آنفلوآنزا کار را بسیار سخت می‌کند به همین دلیل مردم نسبت به رعایت فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک توجه لازم را داشته باشند.

فرماندار بوشهر گفت: مردم به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی براینکه در اربعین امسال برای حفظ سلامت خود و سایر قشرهای جامعه در خانه زیارت اربعین را بخوانند، توجه کنند و از هر گونه برگزاری پیاده‌روی در شهرها خودداری شود.

وی افزود: با توجه به احتمال وقوع بارندگی‌ها شهرداری‌ها نسبت به بازکردن مسیل‌ها اقدام کنند.

فرماندار بوشهر همچنین بر ضرورت کنترل آب‌های سطحی در این شهرستان تاکید کرد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر