يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
فرماندار بوشهر در جلسه کمیسیون کارگری:
کد خبر: ۷۶۹۵۶
چهارشنبه ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۷

فکرشهر: جلسه کمیسیون کارگری شهرستان بوشهر به ریاست فرماندار شهرستان بوشهر و اعضای این کمیسیون جهت رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش های احتمالی برگزار شد.

به گزارش فکرشهر از روابط عمومی فرمانداری بوشهر، جلسه کمیسیون کارگری شهرستان بوشهر با حضور فرماندار شهرستان بوشهر و اعضای این کمیسیون در محل فرمانداری برگزار شد.

عباس جمشیدی فرماندار بوشهر  در این جلسه گفت: یکی از هدف های مهم کمیسیون کارگری رصد کردن مسائل و مشکلات جامعه کارگری و پیشگیری از ایجاد مشکل یا چالش های احتمالی است.

وی با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری مد ظله العالی مبنی بر تکیه بر تولیدات داخلی، توسعه اقتصاد و بازار ملی خاطر نشان کرد: دشمنان نظام و انقلاب تا به امروز از دشمنی خود دست برنداشته و از هیچ تلاشی برای ضربه زدن به کشور و نظام دریغ نمی کنند.

به گفته وی طبق بیانات مقام عظمای ولایت، وظیفه مسئولین اجرایی برای حفظ و صیانت از نظام سنگین تر می شود و یکی از مهمترین و تاثیرگذارترین راهکارهای عملی مقابله با آن تحقق اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است.

جمشیدی  با اشاره به اینکه بیمه وحقوق کارگران از اولویت های اصلی واحد های کارگری است، افزود: واحد های کارگری که در شهرستان مشغول به فعالیت هستند، بیمه وحقوق کارگران را به موقع پرداخت شود.

فرمانداربوشهر با تأکید بر رصد و رسیدگی مسائل و مشکلات صنفی کارگران زحمتکش، اظهار داشت: همه ما در برابر صیانت از جامعه کارگری مسئولیت داریم از این رو همکاری و هماهنگی دستگاه های مرتبط می تواند مسیر را برای حل و فصل مشکلات جامعه کارگری هموار سازد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر