دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۱۱۳
چهارشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۷:۴۸

فکرشهر: مدیرکل کمیته امداد استان از مشارکت ۳۰ هزار نفری مردم خیّر و نیک‌اندیش استان در طرح حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت این نهاد خبر داد.

به گزارش فکرشهر از مهر، احمد لطفی بعدازظهر چهارشنبه در جلسه ستاد اکرام با موضوع پویش ایران همدل اظهار داشت: طرح پویش ایران همدل باهدف مشارکت کارکنان دستگاه‌های دولتی و خصوصی برای حمایت از ایتام و محسنین نیازمند تحت حمایت کمیته امداد در استان بوشهر اجرایی می‌شود.

وی بابیان اینکه طرح اکرام ایتام و محسنین از طرح‌های موفق این نهاد است گفت: تاکنون بیش از ۳۰ هزار نفر از مردم خیّر و نیکوکار استان در طرح حمایت از فرزندان ایتام و محسنین تحت حمایت کمیته امداد در استان مشارکت فعال دارند که حدود ۳ هزار نفر از آنها کارمندان دستگاه‌های اجرایی هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: بسترهای الکترونیکی از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی برای پرداخت آسان‌تر کمک‌های نقدی حامیان به ایتام و فرزندان هم استانی فراهم است.

لطفی در خصوص پرداخت کمک‌های نقدی به‌حساب شخصی فرزندان معنوی تحت حمایت کمیته امداد گفت: کمک‌های نقدی حامیان از طریق نرم‌افزار و سیستم بانکی به‌طور مستقیم به‌حساب ایتام و فرزندان محسنین تحت حمایت پرداخت و رسید آن برای حامی پیامک می‌شود و هیچ ارگانی و اشخاصی دخل و تصرفی در آن ندارد.

وی گفت: هم‌اکنون نزدیک به ۶ هزار و ۵۷۰ نفر فرزند یتیم و غیر یتیم (محسنین) در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین از خدمات این نهاد بهره‌مند می‌شوند که ۲ هزار و ۱۶۰ نفر یتیم و ۴ هزار و ۴۱۷ نفر دیگر فرزندان غیر یتیم (محسنین) هستند.

مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر خاطرنشان کرد: امیدواریم که همه کارمندان دستگاه‌های اجرایی برای مشارکت در طرح «هر کارمند یک حامی» پیش‌قدم شده و با تعامل، همدلی و انسجام دستگاه‌ها، فیض خدمت به ایتام و نیازمندان برای همه افراد جامعه فراهم شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر