جمعه ۱۳ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۲۶۴
شنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۴

فکرشهر: شماری از پرستاران بیمارستان شهدای خلیج فارس بوشهر روز شنبه خواستار تجدید نظر در میزان پرداخت مبلغ کارانه در ایام شیوع ویروس کرونا شدند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رئیس هیات مدیره نظام پرستاری شهرستان بوشهر گفت: کارانه جدا از اضافه کار و براساس درآمد بیمارستان به پرستاران و پزشکان پرداخت می‌شود.

ابراهیم ابراهیمی افزود: با توجه به اینکه از اسفند سال گذشته تاکنون بیمارستان شهدای خلیج فارس بعنوان بیمارستان مرجع و به مرکز کرونا تبدیل شده است این بیمارستان درآمد لازم برای پرداخت کارانه را ندارد.

وی بیان کرد: باتوجه به اینکه مشکل کاهش درآمدهای بیمارستانی تنها مختص استان بوشهر نیست در همین راستا رئیس سازمان برنامه و بودجه اعتباری به وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در این خصوص اختصاص داد تا بیمارستان‌ها از این محل کارانه پرستاران و کادر درمان را تا پایان مهر ۹۹ پرداخت و تسویه کنند.

ابراهیمی اضافه کرد: تا پیش از این شرایط مبلغ کارانه به صورت میانگین حداقل ۵۰۰ هزارتومان بود اما رقم پرداختی تا پایان خرداد ماه بسیار کم بوده است.

وی یاد آور شد: پرداخت این مبلغ کم باتوجه به سختی کار و شرایط پیش آمده مورد نارضایتی پرستاران بیمارستان شهدای خلیج فارس است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر