پنجشنبه ۱۲ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۰۹۸۴
جمعه ۰۵ دی ۱۳۹۹ - ۰۴:۵۵

فکرشهر: رئیس هیات ورزش‌های رزمی استان بوشهر گفت: ۳ ورزشکار بانوی گناوه‌ای که با ارسال ویدئو به کمیته پنجاک سیلات در مرحله اول این رقابت‌هاشرکت کردند، به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی بزرگسالان راه‌ یافتند.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، رستم آشنا روز جمعه در این ارتباط افزود: با توجه به شیوع کرونا، مرحله نخست این رقابت‌ها به صورت مجازی برگزار شد و مرحله نهایی انتخابی تیم ملی برای اعزام به رقابت‌های آسیایی تایلند، تابستان امسال برگزار می‌شود.

مربی تیم پنجاک سیلات بانوان گناوه گفت: فاطمه اسدی، سپیده خورشید زاده و نادیا خادم‌زاده جزء افراد برتر این رشته ورزشی از استان بوشهر هستند که به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافته‌اند.

زینب اسلامی‌نیا اضافه کرد: با اعلام کمیته پنجاک سیلات کشوری برای رقابت‌های انتخابی تیم ملی، ورزشکاران به صورت آنلاین فیلم مسابقه و حرکت‌های خود را به این کمیته ارسال کردند که سه نفر در رده برزگسالان و دو نفر در رده نوجوانان به مرحله نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

وی ادامه داد: در زمان حاضر ورزشکاران این رشته ورزشی به صورت جدی‌تری تمرین‌های خود را ادامه می‌دهند و آماده انجام مسابقه انتخابی تیم ملی هستند.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر