چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۸۹۳۴۵
دوشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۰:۰۰

فکرشهر: رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه گفت: در دولت دوازدهم ۴۰ میلیارد و ۶۵۰ میلیون تومان در حوزه راهداری این شهرستان هزینه شده‌است.

به گزارش فکرشهر، سیدابوالحسن علوی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: عمده فعالیت‌های این اداره در حوزه راهداری و نگهداری از راه‌های ارتباطی این شهرستان است که همه ساله با اخذ اعتبارات استانی و ملی، تلاش وافری برای بالا بردن ایمنی و رفع نقاط حادثه خیز انجام می‌شود.

وی اظهارداشت: مهم‌ترین هدف این اداره ارتقای سطح سرویس ایمنی به کاربران جاده‌ای و به حداقل رساندن تصادف‌ها است که در چندسال اخیر گام‌های موثری در این راستا برداشته شده‌است.

علوی گفت: نگهداری و اقدامات ایمنی راه‌ها، تعریض و بهسازی راه‌های اصلی و روستایی، اجرای تاورهای روشنایی برایهت آشکارسازی تقاطع‌ها، نصب تجهیزات ایمنی و دوربین‌های کنترل سرعت و ساخت مجتمع‌های خدمات رفاهی بین راهی از جمله عملکردهای شاخص در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان گناوه است.

وی به عمده پروژه‌هایی که در این شهرستان اجرایی شده‌است اشاره کرد و افزود: در این مدت بیش از ۲۱ پروژه اجرایی شده که نگهداری راه‌ها و اقدامات ایمنی، تعریض و آسفالت کمربندی قدیم گناوه ،بهسازی و روکش آسفالت روستاهای محمدی-قلعه سرحان، عملیات حفاظتی فوگسیل محور بزرگراهی گناوه - برازجان، بهسازی و روکش آسفالت محور ساحلی گناوه - بوشهر و ایمن سازی جاده‌ها از مهم‌ترین آنها است.

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گناوه گفت: خرید یک دستگاه لودر، بهسازی و تعریض محور روستایی شول، اجرای تاورهای روشنایی تقاطع‌ها، تعریض و آسفالت راه روستایی عباسی، بهسازی و روکش آسفالت محور گناوه  - برازجان و گناوه - شول، اجرای شانه سازی بتنی محور ساحلی، تعریض و آسفالت محور بندر ریگ - سه راهی، نصب دوربین های کنترل سرعت، اجرای روشنایی بلوار مال قائد، تعمیرات ابنیه فنی، اجرای کنارگذر پل سیدرضا، تعریض و آسفالت محور گناوه-دیلم، بهسازی و روکش آسفالت محور روستایی محمد صالحی و احداث ۲ واحد مجتمع خدمات رفاهی بین راهی از دیگر اقدام‌ها و پروژه‌های عمرانی مهم صورت گرفته در حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای این شهرسان است.

وی یادآورشد: شهرستان گناوه دارای بیش از ۴۰۰ کیلومتر راه شامل بزرگراه، راه اصلی، فرعی و روستایی است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر