سه‌شنبه ۱۰ مهر ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار جامعه
مطالب بیشتر
تا انتقاد و پیشنهاد برای اصناف نانوایان
کد خبر: ۹۴۷۵۴
پنجشنبه ۲۸ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۱:۰۶

فکرشهر: شورای اسلامی بندر شیرینو در راستای خدمت به مردم سیستم نظام پیشنهادات الکترونیک راه اندازی کرد.

به گزارش فکرشهر، نایت رئیس شورای اسلامی بندر شیرینو با اعلام این خبر اظهار داشت: در وبسایت رسمی بندر شیرینو فرم نظرسنجی، پیشنهاد و انتقاد الکترونیک مردمی جهت اصناف راه اندازی کردند، که با استقبال مردم بندر رو به رو شد و در ساعات اولیه 983 رای و 448 انتقاد و پیشنهاد برای صنف نانوایان مستقر در شیرینو ثبت شد.

ابراهیم بهمنی بیان داشت: شوراها نمادی از مدیریت محلی و اداره امور کشور به دست مردم هستند و ضروری است که افراد متخصص، کارشناس در امور شهری و روستایی و همچنین دلسوز و اصلح به عنوان شورایاران با مشارکت در نظام پیشنهادات الکترونیک ما را یاری کنند زیرا لازمه بهبود و کارایی شورای اسلامی همیاری و همکاری مردم با شورای اسلامی  است. 

وی ادامه داد: الحمدالله مردم شیرینو با روحیه مطالبه گری بالا یک به یک اعضای شورای اسلامی اند با شعار هر فرد یک عضو شورا آمده ایم و این شعار را عملی می کنیم.

این عضو شورای اسلامی بندر شیرینو افزود: تمام نظرات و پیشنهادات مردم در سیستم نظام پیشنهادات جهت بهبود کارایی و خدمات شهری به کار خواهیم برد؛ امروز برای بهبود وضعیت نانوایان نظرسنجی الکترونیک ایجاد کرده ایم  فردا برای مسائل دیگر امور روستا.

بهمنی تصریح کرد: نظام پيشنهادات و مزایای بکارگیری آن، ضرورت مشاركت مردم، صاحب نظران، جوانان و متخصصین در شهر و روستا مانند هوای تنفسی برای يک موجود زنده است.

وی تاکید کرد: توان فكری و انديشه های نو در مردم به عنوان سرمايه نهفته و راكد در هر شهریست و مدیری که بتواند از اين سرمايه‌های نهفته بيشترين استفاده را كند به همان اندازه امكان رشد وتوسعه شهر ميسر خواهد شد.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر