چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۹۷۹۴۰
جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

فکرشهر: آیت الله سید ابراهیم رئیسی روز جمعه در جریان برنامه های ششمین سفر استانی خود به بوشهر از منطقه ویژه اقتصادی بوشهر بازدید کرد.

به گزارش فکرشهر از ایرنا، آیت الله  دکتر سید ابراهیم  رئیسی صبح روز جمعه  در این بازدید و در جمع فعالان اقتصادی بر ضرورت حمایت از سرمایه گذاران در حوزه های مخلتف تاکید کرد.

وی گفت: حمایت از سرمایه گذاران ، تسهیل گری و رفع موانع سرمایه گذاری  از اولویت های اساسی دولت سیزدهم است.

اکنون منطقه ویژه اقتصادی بوشهر ۸۰ واحد فعال با یکهزار و ۶۹۴ نفر اشتغال‌زایی دارد و در سال گذشته نیز جواز تاسیس برای احداث ۳۰ واحد مختلف در این منطقه صادر شد.

در سال گذشته در مجموع ۱۱ واحد تولیدی با اعتبار ۲۸۰ میلیارد تومان سرمایه‏‌گذاری در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر افتتاح شد که برای ۴۰۰ نفر اشتغال‌زایی کرد.

یکی از ظرفیت‏‌های قابل توجه در منطقه ویژه اقتصادی بوشهر وجود انبارهای روباز و مسقف است.

رئیس جمهوری در ششمین سفر استانی خود صبح امروز (جمعه) وارد فرودگاه بین المللی بوشهر شد و مورد استقبال نماینده ولی فقیه، استاندار، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و جمعی از مسئولان استانی قرار گرفت.

آیت الله رئیسی در این سفر یکروزه از سوی وزیران نیرو، جهاد کشاورزی، نفت،اقتصاد و دارایی، راه و شهرسازی، معاون رییس جمهوری در امور زنان و خانواده  ، معاون اجرایی رئیس جمهوری و معاون توسعه روستایی و مناطق محروم معاون اول همراهی می‌شود.

نشست با نخبگان و اقشار مختلف مردم، حضور در نشست شورای اداری ، مصاحبه جمع بندی دستاوردهای سفر و بازدید از برخی مراکز صنعتی ، کشاورزی و گردشگری از جمله برنامه های سفر یکروزه رئیس جمهوری به استان بوشهر است.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر