سه‌شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
گزارش «فکرشهر» را از یک نشست بخوانید:
کد خبر: ۱۰۵۴۹۷
چهارشنبه ۰۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۰۷:۱۹

فکرشهر ـ سیدفریور موسوی: جلسه تكریم و معارفه مدیران عامل شركت پتروشیمی خارگ با حضور رییس هیات مدیره شركت،  دكتر عیسی اسحاقی، دکتر بهزادی مدیرعامل جدید،  مهندس نظر پور عضو هیات مدیره و مهندس امیر شقاقی مدیر عامل سابق و هم چنین معاون، مدیران و روسای مجتمع و ستاد مركزی شركت در محل سالن كنفرانس آموزش مجتمع برگزار شد.

به گزارش «فکرشهر»، جلسه با تلاوت آیاتی از كلام اله مجید آغاز و پس از خوش آمدگویی و عرض تبریك و آرزوی توفیق از درگاه خداوند باری تعالی در امر خطیر مدیریت شركت پتروشیمی خارگ به هیات مدیره جدید شركت توسط رییس روابط عمومی، مهندس امیر شقاقی ایراد سخن کرد و با ابراز خرسندی از این كه سكان این مجتمع به دست افرادی سپرده می شود كه از هر جهت صلاحیت داشته، با اشاره به اقدامات و پروژه های صورت گرفته در دوره تصدی مسوولیت خود كه اقدامات خوب و موثری بوده است، بارزترین اقدام خود را پروژه زودهنگام دریافت گاز از سكوی فروزان بیان نمود. وی در پایان نیز از تمامی همكاران خداحافظی و طلب حلالیت کرد.

سپس دکتر بهمن بهزادی از اهداف و برنامه های خود مطالب مبسوطی به خصوص در امر افزایش تولید و راهكارهای اجرایی آن، استراتژی و خط مشی شركت ایراد کرد. 

بعد از وی نیز، مهندس نظرپور نیز ضمن تشكر و قدردانی از زحمات مهندس امیرشقاقی در طول تصدی وی در كسوت مدیرعاملی این شركت تشكر کرد.

اما در نهایت جلسه دكترعیسی اسحاقی، ریاست جدید هیات مدیره از زحمات مهندس غلامرضا امیر شقاقی تشكر و قدردانی نموده و در بخشی از سخنان خود از اهمیت و تكریم از نیروی انسانی پرداختند و بر توجه ویژه بر مسایل معیشت و رفاهی كلیه كاركنان تاکید کرد و گفت: اهتمام هیات مدیره جدید توسعه همه جانبه در بخش های مختلف است و همانطور که به تولید و فروش توجه ویژه داریم به معیشت و رفاه و مسایل فرهنگی کارکنان نیز توجه خواهیم داشت. 

دكتراسحاقی گفت: باید درک متقابلی بین مدیریت و کارکنان به وجود آید و همه در جهت اهداف شرکت به خصوص افزایش بهره وری، افزایش تولید، توسعه بازارهای جهانی و شتاب بخشیدن به طرح های توسعه ای به خصوص متانول ۲ اهتمام ورزند. وی خواستار برنامه زمانبندی شده برای اجرای طرح ها شد. همچنین لوح تقدیری به پاس زحمات چندین ساله ایشان از طرف رییس هیات مدیره به مهندس امیر شقاقی تقدیم شد. 

در ادامه این مراسم حكم مدیرعامل جدید شركت قرائت و سپس دکتر بهزادی حكم خود را از دست رییس هیات مدیره  شركت دكترعیسی اسحاقی دریافت نمود.

در جریان برگزاری این مراسم تعدادی از كاركنان مجتمع نقطه نظرات خود را به هیات مدیره شركت بیان داشتند كه هیات مدیره به گرمی از نقطه نظرات كاركنان استقبال کرد.

به گزارش «فکرشهر»، دكتر بهمن بهزادی مدیرعامل جدید شركت سهامی پتروشیمی خارگ از چهره های موفق در صنایع پتروشیمی ایران بوده كه كارنامه درخشان مدیریتی را با خود یدك می كشد و با كوله باری از تجربه گام به این شركت نهاده است، ضمن آنكه دكتر عیسی اسحاقی نیز از مدیران محبوب در جمع كاركنان صنایع پتروشیمی و در میان خانواده بزرگ پتروشیمی از محبوبیت ویژه ای برخورداراست.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر