جمعه ۳۱ فروردين ۱۴۰۳
جستجو
آخرین اخبار استان بوشهر
مطالب بیشتر
کد خبر: ۱۱۸۳۸۴
يکشنبه ۰۲ مرداد ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۰

فکرشهر: معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از تخصیص و ابلاغ ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصادی و اشتغال‌زایی استان خبر داد.

به گزارش فکرشهر به نقل از ایسنا، علی باستین روز یکشنبه در نشست بررسی طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی استان بوشهر با تأکید بر اجرایی شدن برنامه‌های ابلاغی استاندار در عرصه طرح‌های اقتصادی و تسریع در امور سرمایه‌گذاری اظهار کرد: رویکرد استان به سمت و سوی تحول اقتصادی و اشتغال‌زایی است.

وی کل اعتبارات عمرانی در سال گذشته را هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان دانست و بیان کرد: تسهیلات ایجاد اشتغال و توسعه سرمایه‌گذاری و برنامه‌های اقتصادی به استان بوشهر ابلاغ شده که می‌تواند تحول شگرف و بزرگی امسال ایجاد کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر از تخصیص و ابلاغ ۴ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی در حوزه اقتصادی و اشتغال‌زایی استان خبر داد و گفت: با این اعتبار تحول مهمی در استان ایجاد می‌شود.

باستین با بیان اینکه این میزان تسهیلات بانکی در طول سال افزایش می‌یابد خاطرنشان کرد: اعتبار یاد شده عادلانه بر اساس مزیت نسبی بین شهرستان‌های ۱۰ گانه استان بوشهر توزیع و شهرهای اولویت‌دار تعریف می‌شود.

وی با تأکید بر آمادگی دستگاه‌های اجرایی و بانک‌ها در اجرا طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی و توزیع تسهیلات بانکی ۴ هزار میلیارد تومانی تصریح کرد: ثبت شغل‌های ایجاد شده در سامانه رصد اشتغال مورد توجه ویژه قرار دارد و عملکرد استان‌ها در عرصه اشتغال‌زایی بر اساس ثبت در سامانه یاد شده ارزیابی می‌شود.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار بوشهر اطلاع‌رسانی در خصوص تسهیلات اقتصادی و اشتغال‌زایی از سوی دستگاه‌ها از طریق فضای مجازی، اصحاب رسانه، صدا و سیما و شبکه‌های اجتماعی را یک ضرورت دانست و افزود: با ابلاغ تسهیلات بانکی به شهرستان‌ها اطلاع‌رسانی به صورت وسیع انجام شود.

باستین اعتبارات اشتغال‌زایی در حوزه مشاغل خانگی و اشتغال پایدار روستایی را ۱۰۰ میلیارد تومان اعلام و تصریح کرد: به‌زودی همایش استانی در عرصه طرح‌های اقتصادی و اشتغال‌زایی با مشارکت مدیران دستگاه‌ها، فرمانداران، بانک‌ها، بخشداران، دهیاران و دیگر عوامل دخیل در طرح‌های اقتصادی برگزار می‌شود.

ارسال نظر
آخرین اخبار
مطالب بیشتر